Очікувані результати Після цього уроку учні: визначатимуть завдання і структуру курсу; ознайомляться із структурою підручника і способами роботи з ним, додатковою навчальною літературою, електронними й інтернет-ресурсами, формами і методами організації навчальної діяльності, державними вимогами до рівня підготовки учнів. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Хід ур оку І. Організаційна частина уроку ІІ . Актуалізація знань учнів У ч и т е л ь. У 10-му класі ви вивчали історію України, де ознайомились з подіями історії від початку до 30-х рр. ХХ ст. Бесіда 1. Укажіть хронологічні межі курсу історії України, який ви вивчали у 10-му класі. 2. Що ви вже знаєте про події цього періоду? 3. Покажіть на карті територію України цього періоду. 4. Якими подіями ви закінчили вивчення історії цього періоду? ІІІ . Основна частина уроку Завдання курсу історії України. 11 клас У ч и т е л ь. Курс історії України в 11-му класі ми будемо вивчати за такими темами• Тема 1. Україна в роки Другої світової війни (1939–1945 рр.). Велика Вітчизняна війна (1941–1945 рр.) Тема 2. Україна у повоєнні роки (1945 р. — початок 50-х рр.) Тема 3. Україна в умовах політичної та економічної лібералізації суспільства (1953–1964 рр.) Тема 4. Україна у період загострення кризи радянської системи (середина 60-х — початок 80-х рр.)Тема 5. Розпад Радянського Союзу й проголошення незалежності України (1985–1991 рр.) Тема 6. Україна в умовах незалежності. Звертаємось до рубрик підручника. Виділяємо головні їх особливості на прикладі одного параграфа. Учні виписують основні рубрики підручника в зошит. Ознайомлюємо учнів з додатковою навчальною літературою, історичними атласами та атласами, робочими зошитами, пропонуємо приклади форми роботи з ними. Для характеристики учнівської діяльності на уроках повідомляємо учням види робіт. 1. Відповідь на усні питання. 2. Відповідь на письмові завдання і запитання. 3. Виконання домашніх завдань є обов’язковим. Учні ознайомлюються з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів під час проведення уроків. Завдання оцінювання: • визначити рівень навчальних досягнень учнів; • визначити найкращих за результатами учнів; • стимулювати мотивацію учнів до навчання і отримання знань; • визначити рівень здібностей учнів; • визначити, чи є необхідність в додатковому навчанні або перенавчанні; • поставити оцінки (в балах). Під час вивчення курсу перевіряють знання й уміння учнів: • знання дат, хронологічних меж, періодів найбільш важливих історичних подій і процесів; • знання фактів — місця, обставин, учасників, результатів подій; • співвіднесення одиничних фактів і типових загальних явищ; • визначення характерних суттєвих рис історичних явищ і подій; • групування (класифікація) фактів за вказаною ознакою; • знання історичних понять термінів, їх визначень; • розкриття причиново-наслідкових зв’язків між подіями. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |