Мета: ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом А. Малишка; формувати уміння аналізувати віршовані твори; вчити учнів захоплюватися красою природи, розвивати їхню уяву, фантазію, зв’язне мовлення.



Мета: продовжувати вчити учнів читати текст за особами, складати діалог; розвивати швидкість та виразність читання; виховувати бажання читати повчання Святого Письма та виконувати їх.


Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із біблійними легендами; розвивати техніку читання; виховувати характер, уміння передавати своєставлення до прочитаного.


Мета: вчити виразно читати, ділити текст на частини і складати план прочитаного; розвивати уміння працювати над художніми засобами; виховувативіру в легенду про виникнення різних мов на землі.


Мета: дати поняття про Біблію як про Вічну книгу, Святе Письмо для християн; розширити світогляд дітей щодо духовності; виховувати повагу до Святого Письма, бажання вірити у нього, виконувати Божі заповіді.


Мета: дати ширші уявлення про фольклорні джерела; виховувати любов до рідного краю, бажання більше дізнатися про його історію, культурні традиції; розвивати пам’ять, мислення; вдосконалювати техніку читання.


Мета: перевірити знання, уміння й навички учнів за темою «Усна народна творчість».


Мета: розширити знання дітей про малі форми усної народної творчості; розвивати техніку читання; виховувати любов до рідного краю, бажання більше дізнатися про його історію, культурні традиції.


Мета: ознайомити учнів із легендою як жанром усної народної творчості; збагачувати уявлення про народну пісню; ознайомити з легендою про народного героя, гетьмана України; розвивати навички швидкого, виразного, свідомого читання; виховувати любов до народної пісні, почуття гордості за свій народ.


Мета: ознайомити з суттєвими ознаками притчі; виховувати повагу до народної моралі; збагачувати словниковий запас новими словами; удосконалювати уміння читати за особами, з’ясовувати головну думку, встановлювати взаємозв’язок між нею і заголовком твору; виховувати інтерес і повагу до усної народної творчості.


1-10 11-20 ... 31-40 41-50 51-60 61-69