Комп’ютерна програма та її роль у роботі комп’ютера. Робота в програмі «Мильні бульбашки»

Мета:

навчальна: ознайомити учнів з поняттям комп’ютерної програми; Закріпити знання з правил поведінки та технікою безпеки в комп’ютерному класі; Вчити користуватися маніпулятором «миша».

розвиваюча: формувати навички грамотності, безпечної роботи за комп’ютером; Розвивати уважність та охайність при роботі в комп’ютерному класі;

виховна: виховувати дбайливе ставлення до обладнання в кабінеті, повагу до інформатики, як предмету.

Обладнання: плакати з правилами поведінки та техніки безпеки.

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики 2 клас», мультимедійна дошка для демонстрації презентацій.

Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

І. Організаційний момент (1 хв).

ІІ. Розминка (2-3 хв).

Вставити слова замість пропусків.

•_____________ На     відображається інформація, з якою працює комп'ютер.

•_______________________ В системному блоці знаходяться ,        , пристрої для введення і збереження інформації.

  • Попереду монітора розташована________ , а поруч - .
  • За допомогою          можна надрукувати тексти і малюнки.
  • За допомогою          можна ввести в комп'ютер те, що зображено на фотографії.

•_____________ За  допомогою    можна  обмінюватися   інформацією   між комп'ютерами, що знаходяться в різних місцях.

Розминка.

На минулому уроці ми з вами складали слова та речення. А сьогодні ми будемо виконувати цікаві завдання.

  • Кролику дали 5 морквин. 2 морквини він з'їв. Скільки всього ягід залишилося? (Жодної, тому що мова була про моркву. А морква — це не ягода).
  • Пройшов дощ. На яке дерево сяде ворона: на березу, на осику чи на дуба? (На мокре).
  • Сиділо 6 горобців і 4 ластівки. 10 пташок полетіло. Скільки всього пташок залишилося? (Жодної).
  • На липі було 6 гілок. На кожній гілці було по 4 менших гілки. На кожній
    меншій гілці росло по 8 груш. Скільки всього груш росло на гілках? (На
    гілках груш немає, тому що вони не ростуть на липі).

ІІІ. Перевірка домашнього завдання (5 хв).

Виставка малюнків на дошці, та оцінювання найкращих.

ІV.Пояснення нового матеріалу (10 хв).

Розповідь вчителя: Комп'ю́терна програ́ма (англ. Computer program) — набір послідовних інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, символів чи в будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зчитування та виконання обчислювальною машиною (комп'ютером), які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату.

Програма може записана у текстовому вигляді на спеціальних мовах, які називають мовами програмування, подана у вигляді млюнків за допомогою блок-схем, занесена до пам’яті обчислювальної системи у вигляді електричних сигналів або збережена на носіях інформації у вигляді файлу.

Комп'ютерні програми створюють люди, чия професія називається програміст.

Комп'ютерні програми на території України охороняються законом як літературні твори. Така охорона поширюється на комп'ютерні програми незалежно від способу чи форми їх вираження.

Робота з підручником: відкрийте підручник на сторінці 17 та самостійно прочитайте текст.

V. Робота в зошитах (5 хв).

Завдання: Відкрийте зошит на 5 уроці та виконайте 1 завдання.

VI. Фізкультхвилинка (1 хв).

Встало вранці ясне сонце,
Зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Будем дружно присідати,
Сонечко розвеселяти.
Встали - сіли, встали - сіли,
От уже й розвеселили,
Нумо всі, нумо всі
Потанцюймо по росі!

VII. Практична робота. Робота за компютером (15 хв).

Повторення техніки безпеки за комп'ютером.

Завдання 1: Відкрийте «Мильні бульки» в сходинках до інформатики та мишкою попрактикуйтесь їх ловити. Як цікаво пускати мильні бульбашки! Ще цікавіше, коли вони лопаються. Якщо ти хочеш, щоб лопнула порожня бульбашка, підведи до неї стрілку-вказівник миші та клацни лівою кнопкою. А якщо ти хочеш звільнити метелика, швидко клацни по бульбашці двічі.

Релаксація.

  1. Швидко поморгати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
  2. Міцно зажмурити очі (рахувати до 3), відкрити їх і подивитись вдалину (рахувати до 5). Повторити 4-5 разів.

VIII. Пояснення домашнього завдання (3 хв).

Завдання: Виконати в зошиті 2 і 3 завдання 5 уроку та прочитати текст у підручнику.

ІХ. Підбиття підсумків уроку (2 хв).

  1. Для чого потрбні комп’ютерні програми?
  2. Як називається професія людини, яка створює програми?
  3. Чи можна використовувати комп’ютерні програми без відома програмістів, які їх створили?
  4. Чи захищенні в Україні комп’ютерні програми законом?

Використані матеріали:

  1.  Коршунова О.В. Сходинки до інформатики: підручник для 2 класу./ О.В Коршунова - Київ, видавництво «Генеза», 2012р.
  2. Кульматицька О.Р. Сходинки до інформатики: робочий зошит: 2 клас/О.Р. Кульматицька. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2013.
  3. Брусник Н.В. Сходинки до інформатики ( 2 клас). – Кременчуцький район : Білецьківський навчально-виховний комплекс, 2011. 


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: