Мета: навчальна: ознайомити учнів з поняттям комп’ютерної програми; Закріпити знання з правил поведінки та технікою безпеки в комп’ютерному класі; Вчити користуватися маніпулятором «миша». розвиваюча: формувати навички грамотності, безпечної роботи за комп’ютером; Розвивати уважність та охайність при роботі в комп’ютерному класі; виховна: виховувати дбайливе ставлення до обладнання в кабінеті, повагу до інформатики, як предмету. Обладнання: плакати з правилами поведінки та техніки безпеки. Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики 2 клас», мультимедійна дошка для демонстрації презентацій. Тип уроку: комбінований урок. Хід уроку І. Організаційний момент (1 хв). ІІ. Розминка (2-3 хв). Вставити слова замість пропусків. •_____________ На відображається інформація, з якою працює комп'ютер. •_______________________ В системному блоці знаходяться , , пристрої для введення і збереження інформації.
•_____________ За допомогою можна обмінюватися інформацією між комп'ютерами, що знаходяться в різних місцях. Розминка. На минулому уроці ми з вами складали слова та речення. А сьогодні ми будемо виконувати цікаві завдання.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання (5 хв). Виставка малюнків на дошці, та оцінювання найкращих. ІV.Пояснення нового матеріалу (10 хв). Розповідь вчителя: Комп'ю́терна програ́ма (англ. Computer program) — набір послідовних інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, символів чи в будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зчитування та виконання обчислювальною машиною (комп'ютером), які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату. Програма може записана у текстовому вигляді на спеціальних мовах, які називають мовами програмування, подана у вигляді млюнків за допомогою блок-схем, занесена до пам’яті обчислювальної системи у вигляді електричних сигналів або збережена на носіях інформації у вигляді файлу. Комп'ютерні програми створюють люди, чия професія називається програміст. Комп'ютерні програми на території України охороняються законом як літературні твори. Така охорона поширюється на комп'ютерні програми незалежно від способу чи форми їх вираження. Робота з підручником: відкрийте підручник на сторінці 17 та самостійно прочитайте текст. V. Робота в зошитах (5 хв). Завдання: Відкрийте зошит на 5 уроці та виконайте 1 завдання. VI. Фізкультхвилинка (1 хв). Встало вранці ясне сонце, VII. Практична робота. Робота за комп’ютером (15 хв). Повторення техніки безпеки за комп'ютером. Завдання 1: Відкрийте «Мильні бульки» в сходинках до інформатики та мишкою попрактикуйтесь їх ловити. Як цікаво пускати мильні бульбашки! Ще цікавіше, коли вони лопаються. Якщо ти хочеш, щоб лопнула порожня бульбашка, підведи до неї стрілку-вказівник миші та клацни лівою кнопкою. А якщо ти хочеш звільнити метелика, швидко клацни по бульбашці двічі. Релаксація.
VIII. Пояснення домашнього завдання (3 хв). Завдання: Виконати в зошиті 2 і 3 завдання 5 уроку та прочитати текст у підручнику. ІХ. Підбиття підсумків уроку (2 хв).
Використані матеріали:
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |