Поняття множини. Операції над множинами

Мета уроку:

Навчальна: надати поняття множини, ознайомити з основними операціями над множинами.

Розвиваюча: створити умови для розвитку у учнів вмінь ставити проблеми й пропонувати шляху їхнього рішення; сприяти швидкій актуалізації й практичному застосуванню набутих знань, умінь і способів дій у різних ситуаціях; сприяти розвитку самоконтролю та взаємоконтролю.

Виховна: сприяти розвитку почуття відповідальності за діяльність колективу й у колективі; сприяти розвитку колективного спілкування; сприяти розвитку учнів інтересу до математики.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Підручник: М. І. Шкіль, З. І. Слепкань, О. С. Дубинчук. «Алгебра та початки аналізу»

Обладнання: мультимедійний проектор, екран.

 

 

Структура уроку

 

  1. Організаційний момент.
  2. Підготовка до вивчення нового матеріалу через повторення і актуалізацію опорних знань.
  3. Ознайомлення з новим матеріалом.
  4. Первинне обміркування і закріплення зв’язків і відношень в об’єктах вивчення.
  5. Постановка домашнього завдання.
  6. Підведення підсумків уроку.

 

 

Хід уроку

 

  1. Організаційний момент.

Викладач вітає учнів, перевіряє готовність до уроку. Повідомляє тему та мету уроку.

  1. Підготовка до вивчення нового матеріалу.

Доповідь учня по темі «Из жизни Леонарда Эйлера»

Паралельно с доповіддю учня на екрані демонструється фотографії з життя великого математика

Створення проблемної ситуації при повторній постановці теми, цілей і завдань уроку.

Презентація окремих праць та робіт Леонарда Ейлера на екрані з коментарями та поясненнями викладача, які дозволяють дану проблему.

  1. Ознайомлення з новим матеріалом.

Викладач викладає матеріал на екрані. Учні роблять записи в зошиті.

  1. Первинне осмислення і закріплення зв'язків і відносин в об'єктах вивчення.

До дошки викликаються учні, яким пропонується вирішити кілька завдань. Інші учні вирішують завдання самостійно. Після рішення учні перевіряють правильність рішення на дошці, у своїх зошитах і звіряються з правильним рішення на екрані.

  1. Постановка домашнього завдання.

На екрані проектується умова домашнього завдання.

  1. Підведення підсумків уроку.

Викладач відповідає на питання учнів. Виставляє оцінки з мотивацією.

Автор: Шульга Р. С.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: