Вправи і завдання на застосування і заучування таблиці множення числа три

Мета: Пояснити, як скласти таблицю множення числа три. Вчити застосовувати її
при розв’язанні прикладів, завдань. Розвивати математичні знання учнів.
Виховувати працелюбність.
Обладнання: Демонстраційний матеріал (таблиці, схеми, алгоритм);
ілюстративний матеріал; роздатковий матеріал (сигнальні картки,
перфокарти, картки для опитування), математичні віяла, ТЗН, кодоскоп, казкові герої.
Хід уроку

І. Організаційна частина.
ІІ. Контроль, корекція знань учнів.
1. Каліграфічна хвилинка.
(Повторення елементів цифри 7, каліграфічне написання цифри в зошитах)
2. 1) Розказати таблицю множення 2.(робота в парах постійного складу)
2) Поставити знак, не виконуючи обчислень.
І варіант 3 + 3 + 3 * 3 • 2 2+2+2 * 2*4
3. Робота в групах.
Група № 1.
1. Постав знак, не виконуючи обчислень:
3 • 3 * 3 + 3 + 3 + 3
2. В одній банці 2 кг квашених огірків. Скільки кілограмів
огірків у трьох таких банках?
3.70-45 56-23 51+49
4. Знайти периметр трикутника зі стороною 3 м
Група № 2.
1. Постав знак, не виконуючи обчислень
3 + 3 + 3 + 3 * 3 • 2
2. Коли дівчинка склала 5 букетів по 2 тюльпани, в неї ще залишилось
2 тюльпани. Скільки всього тюльпанів було у дівчинки?
3. Порівняти: 47+35 * 47+38
4.Знайти периметр прямокутника, сторони якого мають довжину 2см, 4см
Група № 3.
Перфокарти на таблицю множення 2.
Група № 4.
Усні обчислення .
1. Полічити трійками до 27.
2. : 2 (запис на кодоскопі).

3. Робота за таблицею (х і : 2) – математичні віяла
4.Постав знак, не виконуючи обчислень
3 + 3 + 3 + 3 * 3 • 2

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
І етап Пояснення вчителя
1. Знаходити добуток за допомогою додавання незручно.
Треба скласти і вивчити таблицю множення числа 3 на числа 2,3,4,5,6,7,8,9.
Знаходити добуток будемо будемо за допомогою додавання однакових доданків.
Пригадаємо, що означає 2 • 3? Який приклад треба розв’язати, щоб одержати
його відповідь?
То як ми складемо таблицю множення 3?

2. Складання таблиці множення 3.
Диференційна робота з класом
ІІ етап І варіант ІІ, І ІІ варіант
Перевір, що 3 • 3 = 9 Робота з учителем.
3 • 5 = 15 3 • 4 = 3 + 3 + 3 + 3 = 12
3 • 6 = 18 3 • 5 = ...
3 • 7 = 21 3 • 8 = ...
3 • 9 = ...

ІІІ етап
І варіант ІІ варіант
3 • ? = 21 3 • ? = 12 Перевір, що 3 • 5 = 15
3 • ? = 6 3 • ? = 24 3 • 8 = 24

ІІІ варіант
Робота з учителем
3 • 2 =
3 • 6 =
3 • 7 = 

IV етап
І варіант ІІ варіант ІІІ варіант
3 • 2 + 3 = 3 • ? = 3 • ? = 12 Перевір, що
3 • 3 + 3 = 3 • ? = 3 • ? = 18 3 • 5 = 15
3 • ? = 21 3 • 6 = 12
3 • ? = 24
V етап
Спільне завдання. Робота в групах
Знайди помилку в обчисленнях:
І група ІІ група ІІІ група ІУ група
3 • 6 = 12 3 • 9 = 30 3 * 2 = 7 3 * 5 = 18
3* 5 =21 3 * 4 = 15 3 * 4 = 12 3 * 7 = 24
3 • 7 = 21 3 * 7 = 22 3 * 8 = 20 3 * 9 = 27
3* 8 = 2 3 * 9 = 29 3 * 7 = 32 3 * 6 = 14

IV. Фізкультхвилинка (ТЗН)

V. Робота над задачею.
1) Скласти подібну задачу до 952, яка буде розв’язуватись виразом 3 • 5.
2) Задачу 955 розв’язати самостійно.
Розклали по 3 квітки у 6 ваз. Скільки було квіток?
3) Творча робота над задачею.
Скласти задачу з тим самим сюжетом, яка б розв’язувалась виразом 6 : 3.
VI. Робота з геометричним матеріалом.
- Полічити кількість фігур у зображенні Вовчика, Лисички, Зайчика.
- Хто швидше порахує, скільки квадратів на малюнку?

- Яким способом найлегше і найшвидше порахувати квадрати?
VII. Підсумок уроку.
Повторити таблицю множення 3.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: