Тема. Розв’язання задач. Задача, яка містить поняття стільки ж. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Побудова відрізка, коротшого (довшого) від даного Мета: ознайомити учнів із задачами на різницеве порівняння чисел; на основі порівняння двох сукупностей предметів формувати свідоме розуміння необхідності вибору для розв’язання задач дії віднімання меншого від більшого числа; удосконалювати навички усної лічби. Обладнання: предметні малюнки, таблиці з умовами задач, таблиці для усної лічби. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Усна лічба Гра «Поштарик» Завдання: рознести приклади-листи по поштових скриньках. 10 – 6 6 – 2 7 – 2 5 – 4 8 – 4 8 – 5 9 – 6 9 – 4 10 – 5 1 + 3 1 + 4 5 – 2 4 3 5 2. Усне опитування • Збільшити на 2 числа 2, 4, 5, 6, 8. • зменшити на 4 числа 7, 5, 9, 4, 10. 3. Розв’язання прикладів (колективно) 9 – 6 + 4 7 – 6 + 2 9 – 5 + 6 8 – 6 + 5 7 – 5 + 6 7 – 6 + 5 4. Самостійна робота з підручником Розв’язання прикладів № 4. II. Вивчення нового матеріалу 1. Аналіз задачі на різницеве порівняння чисел Іван побудував 7 будиночків з конструктора, а Микола побудував 5 таких будиночків. На скільки будиночків більше побудував Іван, ніж Микола? — Прочитайте умову задачі. — Прочитайте питання. — Що відомо в задачі про Івана? — Що відомо про Миколу? — Про що запитується в задачі? — Покладіть на парту стільки кружечків, скільки будинків в Івана. Скільки ви поклали? — Тепер під ними покладіть стільки кружечків, скільки будинків побудував Микола. Скільки ви поклали? — В якому ряду кружечків більше? В якому менше? На скільки кружечків у верхньому ряду більше, ніж у нижньому? — На скільки кружечків менше у нижньому ряду, ніж у верхньому? — Якою дією слід розв’язувати задачу? Складіть приклад. — Дайте відповідь на питання задачі. 2. Колективне розв’язування задачі № 3 (С. 61) 3. Фізкультхвилинка (за вибором учителя) 4. Креслення відрізків (№ 5) 5. Квадрат із секретом — Цей квадрат із секретом. Розв’яжіть приклади в рядках (зліва направо). Розв’яжіть приклади в стовпчиках (зверху вниз). — Розв’яжіть приклади в нижньому рядку. Що ви помітили? (Відповіді утворених прикладів збіглися. Це число 8.) III. Підсумки уроку.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |