Закріплення випадків додавання і віднімання, пов'язаних із нумерацією чисел

Мета: закріпити вивчені випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел; ознайомити з прямим кутом, навчити знаходити його у геометричній фігурі; формувати уміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка; виховувати ціннісне ставлення до себе, людей ( наполегливість, уважність, взаємоповага). 
Очікувані результати: 
Після цього уроку учні зможуть: 
- обчислювати вирази на додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел; 
- знаходити прямий кут в геометричних фігурах; 
- розв’язувати задачі на знаходження третього доданку. 
Методи: словесні, наглядні, практичні, інтерактивні. 
Прийоми: індивідуальна робота, «Клубочок», робота в групі, робота в парах, самостійна робота. 
Обладнання: картки для опитування, картки для усного рахунку, картки для роботи в групах,геометричні фігури, таблиці. 
Тип уроку: комбінований. 
Орієнтовний план проведення уроку: 
I. Вступна частина уроку (2 хв.). 
1.Актуалізація опорних знань — 8 хв. 
2. Мотивація навчальної діяльності — 4 хв. 
3.Оголошення теми і очікуваних результатів -2 хв. 
II. Основна частина уроку (29 хв.). 
III. Підсумкова частина уроку (5 хв.). 
1. Підбиття підсумків. 
2. Оцінювання. 
3. Завдання додому. 
Хід уроку 
I. Організаційний момент. 
II. Актуалізація опорних знань. 
1.Перевірка домашнього завдання. 
2.Картки для опитування. 
Картка №1 
Приклади 
60 + 9 = 38 – 30 = 
29 + 1 = 40 + 1 = 
30 + 1= 84 – 4 = 
Задача 
У Іринки 8 олівців, а у Сашка -11. На скільки олівців більше у Сашка, ніж у Іринки? 
Картка №2 
60 + 9 = 38 – 30 = 
29 + 1 = 40 + 1 = 
30 + 1= 84 – 4 = 
Задача 
З 15 яєць для печива взяли 7 яєць, а решту зварили. Скільки яєць зварили? 
3.Усні обчислення. 
• Гра «Клубочок». 
(М'ячик передається один одному, називаючи приклади.) 
• Гра «Мовчанка». 
Складання віночку з квіточок. 
(На квіточках приклади, діти розв'язують приклади ,«вплітаючи» кожну квіточку в віночок,називаючи тільки відповідь.) 
• Робота в групах 
До віночка треба додати стрічечки, на яких «ланцюжки» прикладів. 
III. Мотивація навчальної діяльності. 
1. Хвилинка каліграфії: 
17, 6, 25, 88, 4, 40, 45, 7. 
- За якою ознакою можна поділити ці числа? 
2. Написання трикутників. 
- Яка це фігура? Доведіть? 
- Як вважаєте, чому саме це ми опрацьовували на каліграфічній хвилинці? 

IV. Оголошення теми і очікуваних результатів. 

V. Основна частина уроку. 
1. Підготовча робота. 
На дошці – геометричні фігури. 
- Назвати фігури. Довести, чому саме. 
- Яка фігура зайва? 
- Скільки кутів у трикутнику? Чотирикутнику? П'ятикутинку? 
- Ми знаємо, що у многокутників сторони утворюють кути. А ось, які бувають кути ми дізнаємось з практичної роботи. 
2. Пояснення нового матеріалу. 
Практична робота 
( На столах аркуші паперу. За зразком вчителя діти згинають аркуш навпіл, потім – ще раз.) 
- Утворився кут. Такий кут називається прямим. Розгорніть папір. Що ви помітили? (Чотири прямі кути.) 
- Давайте поглянемо на косинець. 
- Скільки прямих кутів у косинця. 
3. Первинне закріплення. 
Робота з підручником. 
Самостійне читання № 303 у підручнику. 
- Що ще нового дізналися? 
- Практична робота. 
За допомогою косинця визначати прямий кут на геометричній фігурі. 
Фізкультхвилинка. 
4. Робота над задачею на знаходження третього доданка. 
1.Робота над задачею № 304. 
- Робота в парах за пам’яткою : « Розв’язування задач» 
Складання плану розв’язування. 
Запис розв’язання на дошці та в зошитах. 
2.Первинне закріплення 
Розв'язування задачі. 
У книжці 39 сторінок. Першого дня Володя прочитав 10 сторінок, другого – 20, третього – решту. Скільки сторінок прочитав Володя третього дня? 
( Задача на аркуші паперу з планом розв’язування у кожного.) 
5. Самостійна робота з взаємоперевіркою №302. 
6. Творче завдання . 
Скільки трикутників на таблиці. 
VI. Підсумок уроку. 
1. Підбиття підсумків: 
- Що ми робили на уроці? 
— Чи досягли ви особисто очікуваних результатів? Чому ви так вважаєте? 
— Що могло б бути організовано краще? 
— Над якими навичками, вміннями ще треба працювати? 
2. Оцінювання. 
3. Завдання додому. 
Диференційовано: 
Сер. рівень:№305, 306 
Дост. і вис. рівень: № 305 , картка


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: