Конкурс «У країні Барвистої музики»

Вчитель: Дорогі, кохані діти, 
Хочу я вас запросити 
В царство Музики величне, 
Незвичайне фантастичне. 
Як беретеся за справу – 
Виконуйте все на славу: 
Завдання робіть сумлінно, 
Щоб отримати бали відмінні. 
Слухайте музику, співайте, 
Усі конкурси відгадайте, 
Сперечайтесь, говоріть, 
Фантазуйте, мрійте, думайте, творіть. 
Вчитель: Діти, а що таке музика? 
Учень: Що таке музика? Може це вітер 
Ніжно шепоче зажуреним вітам? 
Може це гомін веселий, весняний, 
Спів заметілі зимовими днями. 
Може дзвенять калинові намиста, 
Чи то бринить височінь промениста? 
Може, це бджоли увечері влітку 
Тихо співають, гойдаючи квітку? 
Може живе вона в серці людини 
Не змовкаючи ані хвилини? 
Переплітаються в ній почуття. 
Музика – частка людського життя! 
Вчитель: Музика – це мистецтво звуків. Музика – невід’ємна частина людського життя. Без неї людина не проводить жодного дня. Ми музику чуємо всюди: по радіо, по телебаченню,ми чуємо музику природи… 
Ми всі любимо музику і сьогодні я хочу побачити, чи ви знаєте з чого складається музика, чи знаєте ви музичну грамоту, чи гарно співаєте? 
Отож, у нас є 2 команди. Перша команда – «Веселі нотки», друга – «Музичні ключики». 
Учень: 
З чого складається музика? 
Світ музичний, світ казковий… 
В музиці обов’язково 
Трапляються не раз, не двічі 
Незнайомці таємничі. 
Може літери, чи цифри? 
Інші таємничі шифри? 
А якщо не можеш ти 
Зразу відповідь знайти, 
Прочитай, запам’ятай: 
Ноти, паузи, ключі. 
Назви ці мерщій завчи! 
Вчитель: Отже, музика складається із нот, пауз, ключів. 
1конкурс « Знайди і назви музичні знаки» 
( Серед різних знаків потрібно знайти і полічити музичні. Правильно виконане завдання – 1 бал). 
2 конкурс « Відгадай ребуси» 
( Для виконання цього завдання потрібно добре знати ноти. 1 відповідь – 1 бал. Яка команда знає правильну відповідь – піднімає руку). 

3 конкурс «Хто створює музику?» 
Учень: 
Як багато професій є різних! 
Ми в житті зустрічаєм скрізь їх: 
Лікар, вчитель, актор, комбайнер, 
Дизайнер, космонавт, модельєр… 
Ми дізнаємось зараз про тих 
Хто без музики жити не міг, 
Чиї серце й майстерні руки 
Нам дарують чарівні звуки. 
(Кросворд ст. 38-39 музика 2 клас) 
4 конкурс « Проаналізуй музичний твір» 
- Я вам пропоную послухати музичний твір і подумки проаналізувати його. 
Запитання після слухання твору:. 
- Який музичний твір за характером? 
- Який темп музичного твору? 
- За допомогою яких інструментів виконується твір? 
- В якому ладі написаний цей твір? 
- Які динамічні відтінки ви тут зустрічали? 
- За допомогою яких музичних інструментів виконано музичний твір? 
- Який тип музики цього твору? 
- На вашу думку – це народна чи авторська музика? 

5 Конкурс « Відгадай загадки» 
- За допомогою чого ми можемо відтворювати музику? 
Загадки 
1. Сам пустий, голос густий, 
Дріб вибиває, дітей збирає. (барабан) 
2.В лісі народилась, 
В майстерні робилась, 
А в руках плаче. ( скрипка) 
3. Є дерево, не полінце, 
Шість дірочок має, 
Весело співає. ( сопілка) 
4. Саме із вільхи та із дуба, 
В роті чорні й білі зуби. ( піаніно) 
5. Звук мій дуже голосистий, 
Хоч і я не барабан. 
Ось круглі клавіші, дивись! 
Хто ж я такий?... ( баян) 
6. А в мене теж є клавіші. 
Мій звук як дивний сон. 
Заграти хто відважиться? 
Хто ж я?... ( акордеон) 
7. Я український інструмент, 
Не маю я клавіатури. 
Але мій акомпанемент - 
Яскравий, гарний. Я … ( бандура) 
8. Мій звук незвичний чути скрізь. 
Доносять струни свої чари, 
Уважно слухай і дивись, 
Це ж я відома всім … ( гітара). 
9. Вони як квіти називаються, 
Чудовим дзвоном заливаються… (дзвіночки) 

6 конкурс «Відгадай пісню» 
- А тепер я подивлюся, чи ви добре пам’ятаєте пісні, але не за мелодією, а за ритмом . ( «Дівка Явдошка», «Гей, там на горі Січ іде», «Чому ведмідь взимку спить», «Хто чергові?», «Ой заграйте, дударики », «Будем козаками»). 
7 Конкурс Головоломка «Склади слово» 
- Із розкиданих букв скласти слова: музика, темп, пісня, мелодія. 

8 Конкурс « Виконай пісню» 
- Виконайте свою улюблену пісню. За гарне виконання – 5 балів. 

Підсумок 
- Що нам потрібно робити, щоб музика жила? 
Композитор, виконавець і слухач – найважливіші мешканці Планети Барвистої Музики. Саме від них залежить доля музичного твору. 
Підведення підсумків конкурсу. Нагородження переможців. 

При підготовці заходу використано матеріали журналу «Розкажіть онуку» та підручники з музики 2, 3 клас О.В. Лобова


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: