Повторення вивченого в 1 класі. Урок – гра «Що? Де? Коли?»

МЕТА: повторити та закріпити вивчене в 1 класі; 
розвивати зв’язне мовлення, вміння працювати в групі,в парі; 
виховувати інтерес до вивчення рідної мови,культуру мовлення. 
ОБЛАДНАННЯ: картки для індивідуальної та групової роботи,малюнки звірів,сигнальні картки,картки для миттєвого розпізнавання слів. 
ХІД УРОКУ 
1.Організація класу. Пісня «Добридень» 
Добридень,добридень,добирдень – скажу ,як рано - раненько до мами я йду. 
Тут очки,тут щічки,тут ніс ,а тут губи,тут маю два вушка, а тут білі зуби. 
Добридень,добридень,добридень – скажу,як рано чемненько до школи я йду. 
Тут палець,долоня,плече і рука,тут маю дві ніжки,а тут є п’ята. 
2.Вправа «Очікування» 
- Що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку? 
3.Оголошення завдань уроку 
- Сьогодні у нас незвичайний урок! До нас завітали в гості звірі. 
- Чим відрізняються звірі від інших тварин? 
- А ще наші гості відрізняються тим,що вони дуже розумні. Вони усі закінчили школу для звірів і пропонують вам зіграти у гру «Що? Де? Коли?» і перевірити чи ви такі розумні ,як вони. Ну що ? Приймаємо виклик? Зіграємо у гру? Позмагаємось? 
Та перед кожним змаганням треба провести розминку,підготуватися. 
3.Повторення знань. Гра «Світлофор» (діти сигналізують картками правильні відповіді) 
- В українській мові 32 букви. 
- Буква «ща» позначає 2 звуки. 
- Слова в реченні пишемо разом. 
- Апостроф пишеться після букв б,п,в,м,ф,р, перед я,ю,є,ї, коли вони позначають 
2 звуки. 
- Голосних звуків в українській мові - 5. 
- Імена пишуться з малої букви. 
- В кінці кожного речення завжди ставиться тільки крапка. 
- Звуки бувають дзвінкі і глухі. 
- Речення починається з великої букви. 
- М’який знак позначає 2 звуки. 
- Ми любимо нашу рідну мову і переможемо! 
4.Хвилинка каліграфії 
ол,вм,ля,см,юв,ії,фо,жл 
Звірі – окраса нашої природи! 
- Яке це речення! Переробимо його на питальне. 
- Назвіть слова,в яких букв менше,ніж звуків. 
5.Закріплення знань про алфавіт 
- Перше завдання для вас приготувала ЗЕБРА. Вона чудово знає напам’ять алфавіт і хоче перевірити вас. Вона приготувала спеціальне завдання. 
Робота в парах на картках. 
Міль, акула,шафа,заєць,лев,щука,ведмідь. 
- Вилучіть зайве слово. Розмістіть слова за алфавітом. Поставте наголос. 
Завдання 1. 
- Назвіть букву у ващих словах ,що не позначає ніякого звука? 
Завдання 2. 
- Назвіть голосні звук. 
Завдання 3. 
- Знайти букви,що позначають 2 звуки. 
6.Повторення знань про апостроф. 
- Наступне завдання від моржа. Він просто спец у написанні слів з апострофом. Він приготував для вас завдання. 
ГРА «Злови слово з апострофом» 
В’юн, знання,м’яч,м’ята,колосся,б’ю, п’ятниця,п’ята,мальок,гілля,п’ять. 
Незнайковий диктант (знайти і виправити помилки) 
Р’яд, бурян,девять,р’юкзак,піря,імя,мор’як,бур’я,рядок. 
7. Повторення знань про речення,склад. 
- Наступне завдання від вовка. Нема йому рівних в знаннях про речення в лісовій школі. 
а) Робота в парах. Розклеїти речення. 
Черезпенькиіколодичемчикуєїжак. 
Налузіцвітутьпрекрасніромашки. 
б) Індивідуальна робота на картках. Постав в кінці речення потрібний знак. 
Не бігати по класі 
Чому ти,хлопчику,такий сумний 
Люди,бережіть природу

Вранці над річкою стелився густий туман 
Де ти, білочко,ночуєш 
Співає все,радіє 
- Знайдіть в реченнях звертання.

в)Робота в групі. Поділи слова на групи за кількістю складів. 
Горбок,ніч,око,Україна,ягода,скрип,сонце,пень,вечірня. 
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ВІД ДЕЛЬФІНА 
Дельфіни – дуже розумні істоти,крім того дуже веселі. Вони пропонують нам затанцювати таночок дельфінчиків. 
8. Повторення знань про синоніми та антоніми 
- Проти вас грає олень. Він дуже добре вміє добирати синоніми і антоніми,тому хоче з вами позмагатись. 
а) Робота з картками «Впізнай миттєво». 
- Впізнати слово,дібрати синоніми,антоніми. 
Сильний,веселий,низький,чорний,великий,розумний,лінивий. 
б) Робота в парі. Добір до слів синоніми. 
Діти,урок,тато,дах,книжка. 
в)Робота в групі. Вилучити зайве слово,що не є антонімом. 
Весняний – літній,осінній. Вечір – ніч,ранок. Мовчун – німий,крикун. Мудрий – тупий, дурний. Радість – радіти, сум. 
9. Робота зі словниковими словами. 
- Останнє завдання від ведмедя. Диктант слів,написання яких треба запам’ятати. 
- Поставте наголос в словах. 
- Назвати слова,що є шкільним приладдям. 
- Назви тварин. 
- Прочитай слова , що пов’язані з нашою Україною. 
- Відшукай членів родини. 
- Молодці! І знову перемога! 
10. Підсумок уроку 
- Чи справдились ваші очікування? 
- Що було цікавого на уроці? 
- Яке із завдань було найцікавішим? 
- Що робити було важко?


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: