Узагальнення вивченого про наголос, наголошені й ненаголошені голосні
Мета: закріплювати знання про наголошені та ненаголошені склади і звуки; вчити розпізнавати іменники, прикметники, дієслова.
Розвивати вміння розпізнавати наголошений звук та склад, мовлення, увагу, пам'ять. Виховувати працьовитість, культуру праці, повагу до тварин. Тип уроку: узагальнення знань Форма проведення: урок – казка Хід уроку 1. Організація класу 1.1. Привітання 2. Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок - казка. Ми сьогодні завітаємо у гості до героїв улюблених мультфільмів та казок. Нас супроводжувати буде герой одного із мультфільмів, який народився з дощу. Хто це? (Капітошка) Який у нього настрій? Я бажаю вам протягом уроку мати хороший настрій, гарно працювати та отримати чудові оцінки. Тому дивізом нашого уроку є: Думати швидко Виконувати чітко Творчо працювати Каліграфічно писати. 3. Закріплення знань умінь і навичок про наголос 3.1. Мозкова атака А щоб розпочати нашу подорож Капітошка пропонує подумати. Тому він підготував вам розминку «Мозкова атака» - Які ви знаєте речення за метою висловлювання? - Який склад називається наголошеним? - Який звук називається наголошеним? - Як називаються склади на які не падає наголос? Що ж із цим завданням ви справились. Розпочнемо нашу подорож. 3.2 Каліграфічна хвилинка Подорожувати будемо на рідній хмаринці Капітошки. А ось і перший будиночок. Але ми не можемо ввійти, бо щоб отримати дозвіл відчинити двері ми маємо виконати бажання господаря і провести каліграфічну хвилинку. Запишіть число, класна робота. В ід мі де ед - Назвіть склади, які ми записали. - Ось ми і виконали завдання, а перед нами господар дому. Хто це? (Ведмідь) - Як ми будемо писати Ведмідь чи Видмідь? - Запишіть у зошити слово Ведмідь правильно, з буквою е. - Складіть речення із словом ведмідь. Запис на дошці 1 дитиною. Яке це речення за метою висловлювання? Позначити наголоси в словах - Ведмедик дякує вам за допомогу. А ми продовжуємо подорожувати із Капітошкою. І він запрошує вас у гості до свого хорошого друга. 3.3 Диктант А ось і будиночок друга Капітошки. Але і тут нас чекає завдання. (одна дитина на дошці записує слова) Шофер, вишня, директор, метро, комбайн, вовк, льон, столяр. - Поставте наголос в усіх словах. (Перевірити, поставити оцінки. Для дитини, що писала на дошці додаткові запитання, оцінка) - Ім'я друга Капітошки заховалось у диктанті. Це назва тваринки. (Вовк) - Отже ми прийшли у гості до Вовчика (малюнок) 3.4. Складання розповіді за малюнком. С.49, впр.111, впр.112. Кого ви бпчите на малюнках? Що робить хлопчик на першому, а що на другому малюнку? Що робить мама на першому, а що на другому малюнку? Яку розповідь можна скласти за малюночками? Впр. 112. Виконання завдань вправи 112. - Вовчик дякує вам за роботу, а ми рушаємо далі. А ви не стомилися? Давайте відпочинемо. Фізкультхвилинка Слухання музичного запису із мультфільма «Капітошка» 3.5 Тренувальні вправи на визначення наголосу та добір спільнокореневих слів за вправою 113, с. 50 Ми з вами прибуваємо до наступного будиночка. - Подивіться, тут навіть написано, хто в ньому живе.(Кулубок) - Ви здогадалися хто це? А як ви вважаєте чи правильно написано його ім'я? Як правильно? - На який склад падає наголос у слові Колобок? (на останній, третій) Запишемо слово колобок у зошит і зробимо звуко-буквений аналіз слова. - Давайте навчимо Колобка правильно записувати слова і ставити наголоси та добирати до них спільнокориневі слова. Впр. 113, с.50 VІ. Підсумок уроку 4.1 Підсумкова бесіда Діти, скажіть будь ласка, до кого ми ходили в гості? З ким ми подорожували? 4.2 Домашнє завдання Впр. 144, с. 50
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |