Вимова і правопис слів ненаголошених голосних Е, И, що перевіряються наголосом

Мета:закріпити вміння писати слова з ненаголошеними Е,И в коренях слів;формувати вміння працювати з орфографічним словником;розвивати зв,язне мовлення,виховувати почуття прекрасного,культуру письма.

Обладнання: картки,музичний супровід,малюнки,словники,мікрофон 

Тип: комбінований

ХІД УРОКУ 
1.Організаційний момент

2.Очікування 
- Що вичекаєте від сьогоднішнього уроку? 
- Зараз ми дізнаємося девіз нашого уроку. Попрацюйте в групі,виконайте завдання. 
Роз,єднай!

Непростослухати,ачути.

Непростодивитись,абачити.

Непростовідповідати,аміркувати.

Непростозапам'ятати,азрозуміти.

_-Будемо цінувати кожну хвилину на уроці!

3.Повідомлення теми і завдань уроку

- Для того,щоб вчитися чітко висловлювати свої думки, сьогодні ми будемо дізнаватися нове та ділитися отриманою інформацією. 
- Дуже важливо у житті вміти грамотно писати , тому на сьогоднішньому уроці ми закріпимо ваші знання про написання слів з ненаголошеними Е,И. 
- Мудреці вважають ,що той хто володіє інформацією,володіє світом. Тому на сьогоднішньому уроці ми будемо удосконалювати навички роботи з джерелами інформації. 
- Отримати задоволення від роботи на уроці.

4. Самооцінка 
- Ми з вами вивчаємо тему «Правопис ненаголошених Е,И в коренях слів». Що ми знаємо з цієї теми? Оцініть свої знання і вміння з цієї теми.

5.Перевірка домашнього завдання

_- Додому вам було :придумати завдання для однокласників з теми,що вивчається. 
- Оцініть роботу. 
_-Чи справдилась ваша самооцінка?Що ж,урок тільки розпочався, і у вас буде змога по-справжньому себе оцінити. Ото ж,розпочнемо!

6.Хвилинка каліграфії

- У народі кажуть: «Красиво писати – красу творити.» Проведемо хвилинку каліграфії

ол ля вн см ок ведмідь диван бензин 

7.Закріплення знань,умінь і навичок

а)Гра «Сигнал»

- Я диктую слова,а ви сигналізуєте,яким способом будете перевіряти ненаголошені Е,И

- Високому,степи,зерно ,тихенько,стебло,зеленому,веснянка,село,земля,легенький.

б)Ситуація успіху

- А тепер попрацюємо з таким завданням. Вставте букву,добираючи перевірне слово,склади з ним словосполучення з протилежним значенням.

Глибоке _оз.ро,високі т.ни,тепла в.сна ,т.хенько біжить,тонке ст.бло,чорна з.мля, 
добрий д.ректор.

-Способи перевірки не діють. Що будемо робити?

8. Робота з словами,написання яких треба запам’ятати.

а) Робота в групі на картці

- Вставте пропущені букви,з,єднайте слово з його значенням.

б)Робота в парах

- З,єднай слова,утворивши словосполучення. З одним на вибір складіть речення.

9.Робота з підручником. Виконання вправи 213.

10. Взаємоперевірка

11.Хвилинка поезії. Звучить музика.

12. Продовження роботи в підручнику. Виконання вправи 214.

- Прочитайте народні прикмети. Які ви запам’ятали? Які перевірні слова доберемо? Запишіть ту прикмету,яка вам найбільше сподобалась. Пишемо каліграфічно,гарно.

13. Підсумок уроку. Гра «Мікрофон»

- Чи справдились ваші очікування? 
- Як можна перевірити ненаголошені Е,И? 
- Чи виникали у вас труднощі,яка,на вашу думку їх причина? 
- Що сподобалось на уроці?

14. Домашнє завдання

- На вибір: 215,216.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: