Клас святково прикрашений. У центрі — Державний прапор, герб; можна зробити виставку малюнків гербів міст України, прапорів різних часів. Можна використати записи «Козацького маршу», гімну «Ще не вмерла Україна», «Пісня про рушник» П. Майбороди на слова А. Малишка.


МЕТА : розвивати пізнавальний інтерес учнів, кмітливість, спостережливість, творчі здібності; виховувати, почуття поваги до історичного минулого нашої країни, почуття національної свідомості та нерозривного зв’язку зі своїми предками, естетичні почуття до української пісенної творчості , патріотичні почуття та усвідомлення української приналежності.


Мета уроку: формувати у школярів ціннісне ставлення до Батьківщини; розвивати в учнів почуття гордості за славне минуле рідного народу, національної самосвідомості та громадянської активності; виховувати прагнення примножувати своєю працею здобутки українського народу.


Мета уроку – формування у школярів ціннісного ставлення до Батьківщини


Мета: збагачувати знання учнів засобами залучення до книги; формувати щоденну потребу у читанні ; сприяти розширенню активного читацького кругозору учнів, виховути в дітей бережливе і шанобливе ставлення до книги.


Учитель: Як швидко біжить час. Ви – випускники. Кожен з вас вже задумується про своє майбутнє: складає плани, розмірковує як жити далі, яким пріоритетам надати перевагу. Кожен з вас про щось мріє і всіляко намагатиметься втілити задумане у своє життя. Кожен хоче жити добре, красиво. Безперечно, матеріальна сторона життя, у сучасному світі – не мало важить, але зараз чомусь склалася така тенденція, що багатство, добробут, статки переважили, і ми забули, що людині дано ще і духовний світ.


Мета: розкрити негативний вплив тютюну на організм людини; сформувати свідоме поняття про наслідки паління; навчити наводити переконливі аргументи проти паління в реальних життєвих ситуаціях; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих.


Мета: Ознайомити учнів із національними символами України — прапорами, гербами, гімнами, народ­нопоетичними символами; сприяти формуванню національної свідомості школярів, вихованню почуття патріотизму.


Піднято родове дерево на­шого народу. Ми вже майже нічого не маємо. Ми вже просто безбатченки, Івани - безрідні, люди без батьків­щини... То щ о ж з нами буде?


Мета: формувати екологічну культуру, вміння швидко знаходити відповіді на завдання, застосовувати знання на практиці; виховувати повагу до суперника, витримку, наполегливість, упевненість у своїх знаннях; поглиблювати розуміння кожним учнем життєвої необхідності охороняти природу; привернути увагу до екологічних проблем та прищеплювати жвавий інтерес до екологічних знань; виховувати любов до рідної природи.


1-10 11-20 ... 31-40 41-50 51-60 61-63