Контрольна робота з теми «Малі жанри фольклору та народні казки»

Перший варіант

І.(6 балів)

1.Короткий влучний вислів що має повчальний зміст-це:а)прислів'я,б)приказка,в)загадка?-0,5 б.

2.Вкажіть,що це: прислів'я чи приказки:а)Орла по крилах упізнають,а людину-по вчинках;б)Коли гніваєшся на когось,залишай місце для примирення,в)Краще погоріти,ніж на чужині жити.-3 б.

3.Казка «Фарбований шакал» належить :а)арабському;б)індійському;в)німецькому народові? 1 б.

4.Герой казки « Момотаро,або Хлопчик-персик» потрапив на: а)Острів Чудовиськ;б)Острів Дикунів,в)Острів Пиратів?  1б

5.Синдбад зустрівся на острові з :а)людожерами;б)тиграми;в)мавпами?-0,5 б.

 

ІІ.(3 бали)

1.Випишіть лише  ті слова,які характеризують пані Метелицю: потворна,стара,добра,привітна,красива,зла,справедлива,ввічлива.-1 б.

2.Встановіть правильну послідовність подій  казки «Синдбад-мореплавець»:-2 б.

-Людожер з'їв капітана;

-Синдбад вирушає в подорож;

-Товариші будують плоти;

-Синдбад рятується від гадюки;

-Синдбад та його друзі у відчаї;

-Синбад повертається додому.

 

ІІІ.Творча робота( 3 бали)

 Якби вам випала нагода скористатися чарівними предметами( паличка,жива вода,каблучка),з якою метою ви їх використали б?( 6 речень)

 

Контрольна робота з теми «Малі жанри фольклору та народні казки»

Другий варіант

І.(6 балів)

1.Фольклор-це:а)народні перекази,в яких утілена мудрість народу;б)наука про усну народну творчість;в)уявлення про природу та зв'язки з нею?-0,5 б.

2.Вкажіть,що це: прислів'я чи приказки:а)Суди себе тою ж мірою,що й інших,прощай їх,як самого себе прощаєш;б)Дорог тисячі-правда одна;в)Посієш вітер,пожнеш бурю.-3 б.

3.Створінням самого бога Брахмана називав себе: а)шакал Чандарава,б)Синдбад-мореплавець,в)зла удовина донька?-1 б.

4.Казка «Момотаро,або Хлопчик-персик» була написана:а)японською;б)німецькою;в)арабською мовою?-1б.

5.Синбад потрапив на острів,на якому жили:а)мавпи;б)людожери;в)тигри?-0,5 б.

 

ІІ.( 3 бали)

1.Випишіть лише ті слова, які характеризують Синбада-мореплавця: злий,мужній,потворний,милосердний,винахідливий,боягуз,красивий,сміливий.-1 б.

2.Встановіть правильну послідовність подій казки «Пані Метелиця»:-2 б.

-Бідна падчірка в домі Метелиці;

-Загублений починок;

-Допомога бідній дівчинки яблунці та печі;

-Казан смоли для лінивої дівчини;

-Золотий дощ нагороди.

 

ІІІ.Творча робота( 3 бали)

 Якби вам випала нагода скористатися чарівними предметами( паличка,жива вода,каблучка),з якою метою ви їх використали б?( 6 речень)

 

Автор: Олена Павлівна Мартищенко


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: