Мета: узагальнити та систематизувати знання про становище українських земель у складі інших держав, розвивати вміння застосовувати історичні факти й події. Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань. Вид уроку: урок-гра. Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів ІІІ. Основна частина уроку Учні отримують кросворди і розв’язують їх протягом уроку. 1. Кревська __ . 2. Литовський князь, який одружився з польською королевою. 3. Великий князь литовський, батько князя Ягайла. 4. Московський князь, який у 1380 р. розгромив монголо-татар. 5. Місто, де у 1392 р. була укладена угода між Ягайлом і Вітовтом. 6. Територія України, яку приєднав до Польщі Казимир ІІІ. 7. Самоврядування певної частини держави. 8. Польська королева, яка одружилася з князем Ягайлом. 9. Ім’я саксонського курфюрста, в армії якого воював Михайло Глинський. 10. Категорія українського селянства тих часів. 11. Збірка повістей і повчань, яка була дуже поширена в ті часи на Україні. 12. Українець, ректор Болонського університету. 13. Українське місто, яке ввійшло у 1503 р. до Московської держави. 14. Друге ім’я князя Ягайла. 15. Австрійський княжич, наречений польської королеви Ядвіги. 16. Князь, який об’єднав литовські племена. 17. Селище, біля якого в 1410 р. був розгромлений Тевтонський орден. 18. Річка, на якій князь Дмитро розгромив монголо-татар. Відповіді 1. Унія. 2. Ягайло. 3. Ольгерд. 4. Дмитро. 5. Острог. 6. Галичина. 7. Автономія. 8. Ядвіга. 9. Альбрехт. 10. Тяглі. 11. «Ізмарагд». 12. Дрогобич. 13. Чернігів. 14. Владислав. 15. Вільгельм. 16. Міндовг. 17. Грюнвальд. 18. Дон. IV. Домашнє завдання Підготуватися до тематичного оцінювання.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |