Косметичні засоби і здоров’я

Мета уроку: розглянути особливості добору косметичних засобів і догляду за шкірою для дівчат та хлопців; розвивати знання учнів про індивідуальні особливості шкіри підлітків та необхідність попередження захворювань шкіри.

Очікувані результати: учні повинні називати необхідні заходи для усунення косметичних проблем підлітків; учні повинні пояснювати необхідність догляду за шкірою підлітка та вплив належного догляду на шкіру; учні повинні визначати стан обличчя шкіри; учні повинні вибирати засоби догляду за шкірою;учні повинні виконувати правила особистої гігієни.

Обладнання: косметичні засоби,

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Тіло людини — це така сама святиня, як і дух,
з яким воно нероздільне… І тому я вважаю, що людина
не має права нехтувати своїм здоров’ям. (Л. Толстой)

n 1. Організаційний етап

n 2. Актуалізація опорних знань

2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань.

2.2. Тестове завдання для контролю знань (тест № 17, роздавальний матеріал).

Відповідь: 1 а, б, г; 2 а, в; 3 а, в, г; 4 б, в; 5 г; 6 г.

2.3. Розгадування кросворда.

2.4. Фронтальна бесіда.

1. Що слід робити при появі вугрів на шкірі?

2. Що впливає на стан шкіри підлітка?

3. Чому деякі засоби гігієни мають бути особистими?

4. Чи можна постійно використовувати бактерицидне мило? Чому?

5. Який існує зв’язок між станом шкіри і станом здоров’я?

n 3. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети й завдань вивчення нового матеріалу.

3.2. Проблемне запитання.

— Навіщо підліткам навчатися догляду за шкірою?

n 4. Етап засвоєння нових знань

План пояснення нового матеріалу

1. Правила гігієнічного догляду за шкірою (пояснення з обговоренням кожного положення).

2. Вплив на шкіру способу життя (складання таблиці за поясненням вчителя або самостійно запідручником).

3. Захворювання шкіри (пояснення).

4. Косметичні засоби і здоров’я. Гра «Салон краси» (робота в групах).

Після кожного етапу представники груп презентують колективну роботу (у довільній формі).

1 етап: «Рекламна акція».

Учні після обговорення в групі вибирають серед усіх принесених два косметичні засоби (один — для дівчат, другий — для хлопців). У довільній формі учні готують презентацію цих засобів.

2 етап: «Корисна косметологія» (науковий підхід до вибору косметичних засобів).

Учні в групах обговорюють усі наявні косметичні засоби, обов’язково використовують інформацію на етикетках та визначають особливості використання засобів (за типом шкіри, за віком, для певних ділянок шкіри тощо).

3 етап: «Не нашкодь!».

Учні в групах визначають ті косметичні засоби, що недоцільно використовувати підліткам.

Увага! Звернути увагу учнів на поняття алергії від використання косметичних засобів.

4 етап: «Процедурний кабінет».

Учні в групах: а) визначають корисні процедури догляду за шкірою; б) визначають процедури, які може відвідувати підліток у косметичному салоні; в) називають відомі їм косметичні прибори.

Увага! Звернути увагу учнів на попередження ВІЛ-інфікування при проведенні косметичних процедур.

n 5. Узагальнення та закріплення знань

5.1. Практична робота № 4 «Вибір і правила застосування косметичних засобів».

5.2. Робота з комплексним зошитом для контролю знань [6], с. 31–32.

Відповіді.
Варіант 1: 1 б; 2 г; 3 а, б; 4 в; 5а; 6 в, г.
Варіант 2: 1 а, б, в, г; 2 в; 3 б; 4 б; 5 г; 6 в, г.

5.3. Експрес-контроль знань [7], тест 5.

Відповіді.
Варіант 1: 1 в; 2 г; 3 в; 4 б; 5 а; 6 в.
Варіант 2: 1 в; 2 г; 3 б; 4 б; 5 г; 6 в.

5.4. Індивідуальні картки (роздавальний матеріал).

5.5. Обговорення епіграфа до уроку.

5.6. Відповідь на проблемне запитання.

n 6. Підбиття підсумків уроку

«Вільний мікрофон»

Учні висловлюють своє ставлення до теми уроку та до можливості використання отриманих знань.

n 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

7.1. Завдання для всього класу.

7.2. Індивідуальні завдання.

1. Чи потрібні засоби догляду за шкірою чоловікам? Чому?

2. Які натуральні засоби догляду за шкірою знає твоя матуся?

n2. Актуалізація опорних знань

2.3. Кросворд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

         
                 

 

 

 

 

 

 

2

                       
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           

 

1. Функція теплообміну між організмом та зовнішнім середовищем. (Терморегуляція)

2. Хвороблива реакція шкіри на певні речовини. (Алергія)

3. Щоденна водна процедура. (Умивання)

4. Лікар, який займається хворобами шкіри. (Дерматолог)

5. Засіб догляду за волоссям. (Шампунь)

6. Шкідлива речовина, що негативно впливає на стан шкіри. (Нікотин)

7. Результат перебування шкіри на сонці. (Засмага)

8. Біологічно активні речовини, що виробляються залозами внутрішньої секреції. (Гормони)


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: