Тематичне оцінювання (Краса чистих людських взаємин та Література проти війни)

Мета: контроль знань учнів; вдосконалення навичок роботи над будь-якою темою, стимулювання висловлювання особистих думок і поглядів; виховання культури писемного мовлення.

ХІД УРОКУ

І. Розвиток мовлення

Підсумки роботи над твором за оповіданням М. Шолохова «Доля людини».

Читання фрагментів творів, рецензування учнями.

ІІ. Тематична контрольна робота

Пояснення завдання

І рівень (для обох варіантів)

1. Назвіть літературні твори про Другу світову війну та їх авторів (по 0,5 б. за твір).

2. Назвіть твори про Другу світову війну в інших жанрах (1,5 б.).

ІІ рівень

І варіант

 

ІІ варіант

 

1. До якої форми відповіді вдаються автори, щоб надати твору більшої достовірності, щирості? (2 б.)

2. «Четвертий зайвий» (мотивуйте):

Андрій Соколов, Алесь Мороз, Василь Тьоркін, Олександр Твардовський (1,5 б.)

1. Чи доцільні у творі на воєнну тематику «мирні» почуття, лірика? (2 б.)

2. «Четвертий зайвий»(мотивуйте):

Василь Биков, Генріх Белль, Михайло Шолохов, Павло Міклашевич (1,5 б.)

ІІІ рівень (4 б.)

Напишіть відповідь на запитання: «Що нового увійшло в моє життя під час вивчення літератури, присвяченій Другій світовій війні?»

ІІІ. Самостійна робота над завданням

IV. Домашнє завдання

Підготувати повідомлення про Кіплінга (індивідуальне завдання); підготуватися до поетапного контролю проекту.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: