Тематична атестація "Творчість В. Шеспіра"

Мета: перевірити рівень знань за вивченою темою; розвивати творчі здібності; виховувати прагнення досягти високих результатів.

Обладнання: картки із завданнями.

ХІД УРОКУ

І. Оголошення теми й мети уроку

ІІ. Ознайомлення із завданнями

І варіант

1. Тест (3 бали)

1) Про кого сказані ці слова: «Сравнить их — Феб и сатир. Он мать мою

так нежил, Что ветрам неба не дал бы коснуться Ее лица»?

а) Гораціо, Гамлет;

б) Гамлет, Клавдій;

в) Клавдій, Фортінбрас.

2) Хто автор цих слів: «Любая девушка щедра не в меру, Давая на себя взглянуть луне, Для клеветы ничто и добродетель»?

а) Полоній;

б) Гамлет;

в) Лаерт.

3) Про кого йдеться в репліці: «Зачем? Чего бояться? Мне жизнь моя дешевле, чем булавка; А что он сделает моей душе, Когда она бессмертна, как и он? Меня он снова манит; я иду»?

а) Привид;

б) Клавдій;

в) Лаерт.

4) Кому присвячені сонети Шекспіра?

а) Другу;

б) коханій;

в) матері.

5) У чому новизна шекспірівських сонетів?

а) Оспівується кохана;

б) жінка — не ідеальна, але кохана;

в) описуються любовні страждання героя.

6) Як виглядає кохана у сонетах Шекспіра?

а) Білявка з ніжною шкірою;

б) смаглявка з чорним волоссям;

в) руда із очима-зорями.

7) Кому належать ці слова: «Две равно уважаемые семьи В Вероне, где встречают нас событья, Ведут междоусобные бои И не хотят унять кровопролитья»?

а) Лоренцо;

б) хор;

в) Меркуціо.

8) Про кого говорить герой: «Её сиянье факелы затмило. Она, подобно яркому бериллу В ушах арапки, чересчур светла Для мира безобразия и зла»?

а) Розаліна;

б) Джульєтта;

в) мамка.

9) Кому належать ці слова: «Итак, я тут стою в двойном лице — Как обвиняемый и обвинитель, Чтоб осудить себя и оправдать»?

а) Ромео;

б) Лоренцо;

в) князь.

2. Аналіз твору (4 бали)

Як у трагедії «Гамлет» втілюється мотив божевілля?

3. Твір-мініатюра (5 балів) на одну із запропонованих тем

- «Образ коханої в сонетах В. Шекспіра».

- «Бути чи не бути?» (за трагедією «Гамлет»).

ІІ варіант

1. Тест

1) Кому присвячені ці слова: «Он человек был, человек во всем; Ему подобных мне уже не встретить»?

а) Принцу Гамлету;

б) королю Гамлету;

в) Гораціо.

2) Кому надається така порада: «И в память запиши мои заветы: Держи подальше мысль от языка, А необдуманную мысль — от действий»?

а) Лаерту;

б) Полонію;

в) Гамлету.

3) Чия це характеристика: «Да, этот блудный зверь, кровосмеситель, Волшбой ума, коварства черным даром — О черный ум и гнусный дар, что властны Так обольщать!.. »?

а) Фортінбраса;

б) Полонія;

в) Клавдія.

4) Яку форму має англійський сонет?

а) 14 = 5 + 4 + 3 + 2;

б) 14 = 4 + 4 + 4 + 2;

в) 14 = 4 + 4 + 3 + 3.

5) У чому новизна шекспірівських сонетів?

а) Оспівується кохана;

б) описуються любовні страждання;

в) присвячені темі дружби.

6) Які квіти традиційно використовувались у сонетах для опису коханої?

а) Троянда, фіалка;

б) троянда, тюльпани;

в) фіалка, орхідея.

7) Кому належать ці слова: «Три раза под влияньем вздорных слов Вы оба, Капулетти и Монтекки, Резней смущали уличный покой»?

а) Лоренцо;

б) князеві;

в) Джульєтті.

8) Назвіть ім’я цього героя: «Не смею назвать себя по имени. Оно благодаря тебе мне ненавистно. Когда б оно попалось мне в письме, Я б разорвал бумагу с ним на клочья».

а) Паріс;

б) Монтеккі;

в) Капулетті.

9) Кому належать ці слова: «Но повесть о Ромео и Джульетте останется печальнейшей на свете...»?

а) Леді Капулетті;

б) Лоренцо;

в) князю Верони.

2. Аналіз твору

Порівняйте сонет № 66 В. Шекспіра та монолог Гамлета «Бути чи не бути?»

3. Твір-мініатюра на тему

- «Що нового я дізнався про кохання з творів В. Шекспіра?»

- «Гамлет — вічний образ світової літератури».

ІІІ. Виконання завдань

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

Підготуватися до підсумкового уроку.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: