Мета: ознайомити учнів із електричною провідністю різних матеріалів, пояснити причину їхньої різної провідності, розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати. Тип уроку: комбінований урок. Обладнання та наочність: зразки провідників, напівпровідників й діелектриків.
ХІД УРОКУ І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь Запитання для фронтального опитування · Що називають електричним струмом? ІІІ. Вивчення нового матеріалу План вивчення нової теми · Електрична провідність різних матеріалів та речовин. · Будова металів. · Електричний струм у металах. Опорний конспект
ІV. Закріплення нових знань та умінь
Який електричний заряд перенесений через металевий провідник, якщо пройшло 2·1021 електронів?
V. Підбиття підсумків уроку
VII. Домашнє завдання Завдання за підручником. Вивчити § 5 (п. 2, 3). Завдання за задачником. Розв’язати № 4.3, 4.4. Додаткове завдання. Наведіть приклади використання у побуті, техніці й промисловості провідників, напівпровідників, діелектриків.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |