Розрахунки простих електричних кіл

Мета: удосконалити навички учнів у розрахунку електричних кіл; розвивати логічне мислення учнів, показати практичну значущість отриманихзнань.

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання та наочність: елементи для складання електричних кіл.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь

Запитання для фронтального опитування

  •  Сформулюйте закон Ома.
  •  Сформулюйте закони послідовного з’єднання провідників.
  • Сформулюйте закони паралельного з’єднання провідників.

ІІІ. Розв’язання задач

  •  До двох паралельно з’єднаних однакових резисторів додали паралельно ще один. Як (у скільки разів) змінився загальний опір?
  •  До двох послідовно з’єднаних однакових резисторів додали паралельно ще один. Як (у скільки разів) змінився загальний опір?
  •  Обчисліть загальний опір ділянки кола, якщо R1= R2= R3 =20 Ом, R4 = 30 Ом.

Обчисліть загальний опір ділянки кола, якщо R2= R3= R4 = 9 Ом, R1 = 2 Ом.

Ділянку кола, яка складається з трьох послідовно з’єднаних резисторів опорами 2, 4 та 6 Ом, підключено до джерела з напругою 60 В. Знайдіть напругу на ділянках кола з окремимирезисторами, загальний опір кола та силу струму на ділянці кола та в окремих резисторах.

  • Ділянку кола, яка складається з двох паралельно з’єднаних резисторів опорами 20 та 30 Ом, підключено до джерела з напругою 60 В. Знайдіть напругу на ділянках кола з окремими резисторами, загальний опір кола та силу струму на ділянці кола та у розгалуженнях.

ІV. Підбиття підсумків уроку

V. Домашнє завдання

  • Завдання за підручником. Вивчити § 13–14.
  •  Завдання за задачником. Розв’язати № 9.7, 9.11.
  •  Додаткове завдання. Накресліть електричну схему, за якою з’єднані

електричні приладу у кабінеті фізики та комп’ютерному класі.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: