Розв’язання задач.

Мета: навчити учнів розв’язувати задачі, аналізувати фізичний зміст та грамотно їх оформлювати.

Тип уроку: урок формування навичок розв’язання задач.

Обладнання та наочність:картки або збірники із задачами.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання ІІІ. Актуалізація опорних знань та умінь

Запитання для фронтального опитування

За якою формулою обчислюється електричний заряд?
За якою формулою обчислюється електрична напруга?
За якою формулою обчислюється сила струму?
За якою формулою обчислюється електричний опір?

IV. Розв’язання задач

Через переріз провідника за 0,5 хвилини проходить електричний заряд 6 Кл. Якої сили струм проходить по провіднику?
Визначте напругу на обмотці електричного дзвоника, якщо під час протікання через неї заряду у 3 Кл, електричне поле виконує роботу 15 Дж?
Мідний дріт з площею поперечного перерізу 0,5 мм2 замінюють алюмінієвим дротом такої самої довжини. Якою повинна бути площа поперечного перерізу алюмінієвого дроту, щоб його опір був таким же, як і в мідного?
Залізний дріт довжиною 150 см замінюють алюмінієвим дротом такої ж самої площі поперечного перерізу. Якою повинна бути довжина алюмінієвого дроту, щоб його опір був таким же, як і в залізного?
Через мікроамперметр проходить струм 0,5 мкА. Скільки електронів проходить за 2 хвилини через вимірювальний прилад?

 

V. Підбиття підсумків уроку

 

VI. Домашнє завдання

Завдання за підручником. Повторити § 5-11 (п.1), 12.

Завдання за задачником. Розв’язати № 6.43, 6.49.

Додаткове завдання. Знайдіть у літературі або Інтернеті опис причин виникнення та фізичні характеристики блискавки.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: