Розв’язання задач на електричний опір

Мета: навчити учнів розв’язувати задачі, аналізувати фізичний зміст та грамотно їх оформлювати.

Тип уроку: урок формування навичок розв’язання задач.

Обладнання та наочність:картки або збірники із задачами.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Актуалізація опорних знань та умінь

Запитання для фронтального опитування

Як обчислити силу струму?
Як обчислити електричний заряд?
Як обчислити електричну напругу на ділянці кола?
Як обчислити електричний опір?

IV. Розв’язання задач

Автомобільний акумулятор був поставлений на зарядку. Який заряд пройшов через акумулятор за 4 години при силі струму 5 А?
Який заряд пройшов через переріз провідника в колі живлення лампи, якщо лампа працює за напруги 220 В, а електричне поле за час проходження заряду виконало роботу 1,1 кДж?
Порівняйте опір мідного та алюмінієвого провідників однакового діаметру та довжини.
Який опір має реостат, виготовлений із нікелінового проводу діаметром 1 мм, якщо на керамічний циліндр діаметром 2 см було намотано впритул один до одного 100 витків проводу?
Опір мідного дроту для електрифікації залізничного полотна дорівнює 1,7 Ом, а маса складає 89 кг. Якої площі поперечного перерізу був використаний провід? Якої довжини ділянку залізничного полотна можна електрифікувати цим дротом?

V. Підбиття підсумків уроку

VI. Домашнє завдання

Завдання за підручником. Повторити § 9-11 (п. 1), 12.

Завдання за задачником. Розв’язати № 6.33, 6.38.

Додаткове завдання. Виготуйте діючу модель реостата.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: