Мета. Вправляти учнів у розв’язуванні прикладів і задач на додавання і віднімання круглих десятків. Формувати уміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка. Розвивати логічне мислення. Виховувати любов до живої природи.
Тип уроку. Закріплення знань, умінь і навичок.
Обладнання. Емблема Євро-2012, малюнки для усної лічби, схеми задач, фішки із зображенням горіхів, малини, грибів, моркви. Магнітофон, диск.
Хід уроку. І. Організація учнів до уроку. ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Розумова розминка. «Євро-2012» Проти учнів 2-В класу грають Славек і Славко. Славек відбиватиме м’ячі, що складаються з прикладів, які дають у сумі 20, а Славко -12. ІY. Повідомлення теми і мети уроку.
Урок сьогодні незвичайний і проведемо ми його серед природи.
Давайте помилуємося останніми листочками осені і одночасно розв’яжемо приклади, які ми вивчили. (Приклади на зворотній стороні листя) 2. Розвиток математичних знань.
Тварини зібрались на лісовій галявині.
- Хто прийшов до лісової школи? (Ведмідь, Заєць, Білочка, Лисичка) Кожен учень отримав завдання, але не знає що з ним робити.
Зошити теж незвичайні дала їм Сова
Для того, щоб допомогти Ведмедику, потрібно розв’язати приклади на картках.
За правильне розв’язання прикладу учні отримують фішки. Ведмедикові ви допомогли і він задоволений піде відпочивати у барліг.
3. Робота з підручником
Письмове обчислення виразів на порівняння чисел за №316 с. 60
Подивіться, Білочка сидить, похиливши голову. Вона думає над завданням.
А перед цим згадаємо, яку дію потрібно виконати, щоб порівняти числа? (Віднімання)
Хто розв’яже приклад, отримує фішку із зображенням горішків?
Фізкультхвилинка.
Хтось постукав тихо в клас Ні! Перерві ще не час. Тут підказує Галинка: - Це у нас фізкультхвилинка.
( Музичний супровід – Н.Май «Дощик капає дрібненько…» )
Y. Розв’язування задач.
(Допоможемо Лисичці)
Вона отримує картки із зображенням грибочків, що носять її назву.
Назвіть їхні імена
Запишемо опорні слова
Олесь – 3 к. Сашко – 5 к. 12 к. Мишко – ?
Учні записують розв’язання на дошці і в зошитах.
Надійшла черга і до Зайчика. Він думає, як розв’язати задачу? Допоможемо і йому. (Учні, які беруть участь у розв’язанні задачі, отримують фішки).
Учні вивчають умову задачі. Запис умови на дошці. І к. – 40 цук. ІІ к. – 30 цук. 90 цук. ІІІ к. – ?
40 – 30; 40 + 30; 90 – (40 +30)
YІ. Самостійна робота.
Розв’язати задачі, записавши лише відповіді. 1. Зайчик пробіг 70 метрів, а вовк – на 20 метрів менше. Скільки метрів пробіг вовк? 2. Від лісового джерельця до зайчикової хати 100 метрів. Зайчик пробіг 70 метрів. Скільки залишилося пробігти?
YІІ. Підсумок уроку.
- Ось і наша подорож добігла кінця. Звірі, які були з нами сьогодні дякують за допомогу разом із вчителькою Совою.
(Вчитель нагороджує дітей за кількістю отриманих фішок)
Домашнє завдання. С. 61 №321, №322 Автор: Манжола Любов Іванівна
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |