Мета: розвивати зв’язне мовлення учнів; вчити писати твір за пропонованою вчителем темою, використовуючи знання, отримані на попередніх уроках; виховувати уважність, точність у доборі слів, розвивати повагу до науки й знань. Тип уроку: урок розвитку мовлення. Хто чітко мислить — чітко висловлює свої думки. Н. Буало Хід уроку І. Актуалізація опорних знань 1. Слово вчителя — На попередніх уроках ми читали й обговорювали роман Ж. Верна«П’ятнадцятирічний капітан». Він примусив нас закохатися в романтику подорожей, здригнутися від проявів жорстокості, зрадництва, існування рабства, щиро захоплюватися сміливістю й мужністю головних позитивних героїв роману. 2. Бесіда - Чи змінилося ваше ставлення до науки після прочитання книги Ж. Верна? - Які саме науки знають і люблять герої роману? - Як знання допомагають героям Ж. Верна у скрутному становищі? - За яких умов життя людей на землі може бути комфортнішим? ІІ. Робота над темою уроку 1. Складання плану твору «Велич науки й знань» План І. Вфступ. Твір Ж. Верна «П’ятнадцятирічний капітан» — науковий роман. ІІ. Основна частина. 1. Роль образу вченого в романі «П’ятнадцятирічний капітан». 2. Географія й біологія — улюблені науки героїв роману. 3. Знання морської справи — необхідність для мандрівників. ІІI. Висновок: наука і знання в житті суспільства (людства). 2. Написання творів на чернетках 3. Редагування творів 4. Переписування творів до зошитів ІІІ. Підбиття підсумків уроку VI. Домашнє завдання Підготуватися до контрольної роботи № 4.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |