Контрольна робота № 3. Творчість М. Коцюбинського, О. Кобилянської, В. Стефаника, Лесі Українки

Мета: перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалу з теми; фомувати вміння роботи з різнорівневими завданнями; розвивати навички узагальнення й аналізу вивченого матеріалу; виховувати прагнення самовдосконалення.

Тип уроку: контроль знань.

Обладнання: тестові завдання.

ХІД УРОКУ

І. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Оголошення змісту завдань

Варіант І

Рівень І (0,5 б.)

Продовжіть речення або визначте правильне твердження.

1. За жанром твір «Інтермеццо» — …

2. В уривку: «Вона і перше любила пишно вбратись, а тепер навіть у будень носила шовкові хустки, дорогі й писані мудро, блискучі дротяні запаски, а важкі згарди гнули їй шию» сказано про:

А Марічку з повісті «Тіні забутих предків»;

Б Рахіру з повісті «Земля»;

В Палагну з повісті «Тіні забутих предків»;

Г Анну з повісті «Земля».

3. Героями повісті «Земля» є:

А Мавка й Лукаш;

Б Марічка й Іванко;

В Палагна та Юра;

Г Сава й Михайло.

4. Продовжіть цитату: «Від цієї пригоди Іван ходив усе зібганий у поясі, а люди прозвали його…»

5. Новела — це…

6. З якого твору Лесі Українки рядки:

Україно моя! Сам Бог поставив

Супроти тебе силу невблаганну

Сліпої долі?

А «Contra spem spero!»;

Б «І все-таки до тебе думка лине»;

В «І ти колись боролась, мов Ізраїль»;

Г «Хвиля».

7. Визначте віршовий розмір:

І все-таки до тебе думка лине,

Мій занепащений, нещасний краю,

Як я тебе згадаю,

У грудях серце з туги, з жалю гине.

А Дактиль;

Б анапест;

В ямб;

Г хорей.

Рівень ІІ (2 б.)

Дайте розгорнуту відповідь на питання.

1. Охарактеризуйте образ ліричного героя з новели «Іntermezzo».

2. Поясніть назву новели «Камінний хрест»?

3. Як ви розумієте слова з «Лісової пісні»: «Своїм життям до себе дорівнятись»?

Рівень ІІІ (3 б.)

Напишіть лист до героя твору, який вас найбільше вразив.

ІІ варіант

Продовжіть речення або визначте правильне твердження.

1. «Розплющую очі. Тепер я певний, що то з того посіву зійшла срібна нитка вівсів, гнеться й блищить, мов шабля, довговусий ячмінь, пливе текуча вода пшениці». Підкреслені в уривку сполуки є тропами:

А порівняння;

Б метафора;

В епітет;

Г гіпербола.

2. М. Коцюбинський є представником літературного напряму:

А експресіонізм:

Б імпресіонізм;

В романтизм;

Г класицизм.

3. Тема влади землі над селянином розкрита у творі:

А «Інтермеццо»;

Б «Земля»;

В «Лісова пісня»;

Г «Камінний хрест».

4. Тема масової еміграції галицького селянства за океан розкрита у творі…

5. Драма-феєрія — це…

6. Про кого з героїв сказано у творі «Лісова пісня» Лесі Українки:

Люблю старого. Таж якби не він,

Давно б уже не стало сього дуба,

Що стільки бачив наших рад, і танців,

І лісових великих таємниць?

А Лукаша;

Б Лісовика;

В Перелесника;

Г дядька Лева.

Рівень ІІ

Дайте розгорнуту відповідь на питання.

1. Розкрийте причини братовбивства в повісті «Земля» О. Кобилянської.

2. Розкажіть про історію виникнення повісті «Тіні забутих предків». Розкрийте зміст назви.

3. Охарактеризуйте інтимну лірику Лесі Українки.

Рівень ІІІ

Складіть інтерв’ю з героєм твору, який вас найбільше вразив.

ІІІ. Підсумок уроку

ІV. Домашнє завдання

Повторити відомості з теорії літератури.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: