1.Шановні гості, Ми вітаєм всіх! Запрошуємо в зал на наше свято. Чекають вас пісні, веселий сміх, Таночки, ігри та веселощів багато!


Мета: виховувати у дітей почуття любові до найдорожчої людини, бажання їй допомагати, приносити радість; зміцнювати почуття вдячності, любові та поваги до бабусі; розвивати зв’язне мовлення учнів, їх творчі та артистичні здібності; збагачувати словниковий запас, вчити виразно інтонувати поетичні твори, співати пісні, танцювати.


Мета: підвести підсумки навчання у 1 класі, виховувати інтерес до навчання, розвивати увагу, стриманість.


Мета: розширити і збагатити знання дітей про осінь; ознайомити дітей із фруктовими та овочевими рослинами, їх значенням; розширити знання про їстівні та отруйні гриби; навчити правилам поведінки на природі; розвивати увагу, мислення, зв'язне мовлення, пам'ять, пізнавальні інтереси; сприяти вихованню любові та дбайливого ставлення до природи; виховувати риси уважного і пильного господаря, формувати бережливе ставлення до результатів праці, екологічну культуру і свідомість дітей; виховувати дружні стосунки.


Сцена актової зали прикрашена осінніми листочками з паперу, малюнками білочки і їжачка, назвою «Осінь, прощавай!». Під музику входять на сцену діти.


Українка. Добрий день! Вітаю вас! Свято розпочати час! Ми покажемо вам казку – Нас підтримайте, будь ласка.


Вчитель. Сьогодні ми з вами побачимо, як пройшли три празники в оселі поважного господаря, його дбайливої господиньки та їхніх чудових діточок. За українським звичаєм ці свята відзначають в родинному колі. Тому гостювали в цьому домі ще й дідусь з бабусею.


Ведуча:За горами, за лісами Їдуть-їдуть дивні сани, І викрешують копита, Сріблом сонячним підбиті, В зоряній височині Метеори вогняні.


Мета: Продовжувати пізнавальні інтереси до історії свого родоводу, культури і побуту. Поширити знання про усну народну творчість українців. Виховувати інтерес до прекрасного в поезії, музиці, природі.


Звучать позивні «У лісі народилася». До зали вбігають двоє Скоморохів.


1-10 11-20 21-30 ... 91-100 101-103