Мета: Дати поняття про погані звички і про їх наслідки, розвивати бажання не вживати їх, а якщо вони виникли, то позбутися; виховувати культуру поведінки , старанне ставлення й дбайливе ставлення до свого здоров’я.


1.Вступ. Мозковий штурм «Мій дім – це…» 2. Правила. Намалювати правила, якими будемо користуватися на уроці.


Мета. Продовжити формувати правила безпечної поведінки дітей вдома за відсутності дорослих. Навчати аналізувати ситуації, що можуть стати загрозою безпечного життя в домашніх умовах; об’єктивно реагувати на пропозиції незнайомців, розсудливо діяти в складних ситуаціях.


Для того, щоб відстань короткою стала, Для того, щоб швидкість здолати і час, До нашої ери ще люди подбали, І винайшли колесо кругле для нас.


Складання правил роботи. * Уміти слухати один одного. * Говорити повинен хтось один. * Хочеш висловитися - підніми руку. * Поважно ставитися до всіх учнів без винятку. * Говорити по суті.


Мета: формування почуття особистої гідності, впевненості у собі; розвиток навичок спілкування, співробітництва та взаємодопомоги, ввічливості, ініціативності; формування вмінь дітей співпрацювати у групах, узгоджувати свої дії з діями інших гравців; викликання позитивного емоційного стану, радісних переживань, задоволення від виконання ігрових правил.



Мета. Ознайомити учнів з дією сонячних променів на організм людини, з небезпекою сонячних опіків та ударів. Пояснити дітям, чому неможна перегріватися. Вивчити способи запобігання перегріванню і методи надання першої допомоги при перегріванні. Виховувати спостережливість, почуття прекрасного, шанобливе ставлення до людей.


Стрімке оновлення життя нікого не залишає байдужим. За будь – яких часів і обставин людське серце з радістю вбирає в себе красу навколишнього світу, адже природа віками стверджує свою найголовнішу мудрість: ніщо у світі не переважить ціни життя. А « Якщо ви хочете, щоб життя усміхнулось вам, подаруйте йому спочатку свій чудовий настрій. » ( Б. Спіноза )


Мета Ознайомити учнів із поняттям « гігієна школяра», із призначенням предметів особистої гігієни; вчити учнів використовувати предмети особистої гігієни у повсякденному житті; формувати і розвивати культурно-гігієнічні навички під час догляду за порожниною рота, носом, очима, руками та волоссям;розвивати мовлення, мислення; виховувати охайність, акуратність.


Мета: • ознайомити учнів зі складовими компонентами їжі, з поняттям про корисну їжу і її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров’я дорослих і дітей, з основами культури харчування, з тра¬диціями харчування;


1-10 11-20 21-30 31-36