Мета. Ознайомитися з усними історичними джерелами, вчитися пояснювати, як усні джерела допомагають історикам досліджувати минуле. Розвивати вміння розповідати про історичні події, використовуючи усні історичні джерела. Сприяти вихованню патріотичних почуттів, виховувати життєві компетенції.


Мета. Ознайомитися з історичними регіонами України, географічними назвами, їх походженням, з історією власних імен, навчитися пояснювати значення мови в історичній науці. Розвивати вміння аналізувати назви імен, міст, регіонів, держав. Сприяти вихованню патріотизму, життєвих компетентностей, формувати гуманістичний світогляд в процесі вивчення предмету


Мета. Формування гуманістичного світогляду, поваги до минулого свого роду; розвивати вміння створювати родинне дерево,добирати інформацію з сімейних фотоальбомів, наводити приклади, які свідчать про зв'язок предків з історичними подіями , сприяти вихованню зацікавленості своїм родоводом, розвитком життєвих компетентностей.


Мета. Ознайомитися з різноманітними писемними історичними пам’ятками, навчитися пояснювати значення та роль писемних джерел для відтворення минулого, вміти розповідати про найдавніші літописні пам’ятки Київської Русі та часів козаччини; розвивати вміння переповідати та коментувати текст підручника, створювати нескладний план, вміти працювати в парах; сприяти розвитку патріотичних почуттів


Мета. Ознайомитися з роллю печаток, монет, гербів в історичний науці, навчитися розповідати про походження малого державного символу України – тризуба; розвивати вміння переповідати текст підручника, робити нескладний план, характеризувати зображення монет, гербів, печаток; сприяти вихованню патріотизму, поваги до минулого нашої держави, набувати життєвих компетенцій.


Мета. Ознайомитися з видами історичних карт, з умовними позначками; розвивати вміння користуватися історичним атласом, знаходити історичні регіони, показувати столицю України; сприяти вихованню патріотичних почуттів.


Мета. Ознайомитися з такими поняттями як хронологія, лінія часу; розвивати вміння співвідносити роки із століттями, позначати на стрічці часу дати, розв’язувати хронологічні задачі; сприяти вихованню життєвих компетенцій, поваги до історії рідного народу.


Мета: ознайомити учнів з творчістю видатного пись­менника; закріпити знання з теорії літератури про баладу, анафору; на прикладі твору «Якщо...» роз­крити, як засобами художньої виразності автор утверджує перевагу загальнолюдських високих моральних і етичних цінностей; розвивати вміння аналізувати, співставляти, знаходити аналогії в тво­рах українських письменників; виховувати в учнів активну життєву позицію, вміння не( втрачати по­чуття гідності в будь-яких ситуаціях.


Мета: допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст казки, зацікавити твором, спонукати до самостійного вдумливого читання; розвивати уяву, логічне та образне мислення, вміння переказувати, вибирати головне, висловлювати власні судження; виховувати доброту і людяність.


Мета: вчити школярів користуватися літературознав­чими поняттями як засобом виявлення художньої своєрідності твору; формувати вміння порівнювати художні засоби літератури, образотворчого мистецт­ва та музики; дати учням загальне уявлення про прийоми створення художнього образу й літера­турі, живописі й музиці; нагадати елементи кольорознавства (символіка кольорів, теплий та холодні тони); сприяти моральному та естетичному вихо­ванню учнів, прищеплювати їм уміння бачити пре­красне у творах мистецтва та в житті.


1-10 11-20 ... 31-40 41-50 51-60 61-70 71-80 ... 151-160 161-163