Контрольна робота (Дж. Р. Кіплінг). Тести

Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про життя і творчість Дж. Р. Кіплінга; виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою їх корекції; розвивати образне та логічне мислення учнів, пам’ять, уміння висловлюватися з приводу прочитаного, характеризувати героїв, визначати головну думку та виховні моменти твору; виховувати найкращі моральні якості.

Обладнання: тести й тестові завдання.

Теорія літератури: літературна казка, герої художнього твору, описи різних видів.

Хід уроку

I. Оголошення теми й мети уроку

II. Основний зміст роботи

1. Інструктаж до виконання тестових завдань

2. Виконання контрольної роботи

Учні виконують усі завдання.

Варіант I

Початковий і середній рівні

(Кожна правильна відповідь — 1 бал.)

1. Привітанням звірів у джунглях був вислів:

а) «Ні пуху, ні пера»;

б) «Доброго полювання»;

в) «Ми з вами однієї крові».

2. Ч ому Мати Кобр назвала королівський анкас убивцею?

а) Бо через його коштовне каміння люди вбивали одне одного;

б) бо він був важкий і гострий, від нього постраждало багато слонів;

в) бо він був намащений отрутою кобри.

3. Чий це портрет: «Високий, дужий, красивий, у вінку з білого жасмину»?

(Мауглі-юнак)

4. Ч ому Мессуа вважала Мауглі своїм сином?

а) Бо в неї ніколи не було своїх дітей;

б) бо вона пожаліла хлопця;

в) бо її дитину викрав тигр.

Достатній рівень

(Кожна правильна відповідь — 2 бали.)

1. Складіть план до характеристики Мауглі-дитини.

2. Опишіть коротко, як Мауглі переміг свого ворога — тигра Шер-Хана.

Високий рівень

(Змістовна відповідь правильна — 4 бали.)

Виконайте одне із завдань.

а) Порівняйте закони джунглів і закони людей.

б) Напишіть твір «Мауглі — мій друг».

Варіант II

Початковий та середній рівні

(Кожна правильна відповідь — 1 бал.)

1. «Владичне Слово» у Джунглях, яке захищає і дає право на допомогу, звучить так:

а) «Ми з тобою однієї крові — ти і я»;

б) «Дотримуйся Закону Джунглів!»;

в) «Хай береже мене Володар Джунглів!»

2. Хто врятував Мауглі від Бандер-Логів?

а) Акела, Сірі Брати, Хати;

б) Каа, Балу, Багіра;

в) Білий Клобук, Чіль, Мессуа.

3. Ч ий цей портрет: «Чорна, легка, дужа і жахлива, як завжди, зі сталевосиніми чудово загостреними пазурами»? (Пантери Багіри)

4. Як Мауглі врятував Мессуа від розлючених селян?

а) Посадив на слона і вивіз у джунглі;

б) розігнав селян за допомогою своїх друзів-звірів;

в) організував таємну втечу родичів до англійців, а його друзі-вовки їх супроводжували й охороняли в дорозі через джунглі.

Достатній рівень

(Кожна правильна відповідь — 2 бали.)

1. Напишіть план до характеристики образу Мауглі-юнака (або характеристики друзів Мауглі).

2. Опишіть стисло, як Мауглі та його друзі перемогли рудих собак.

Високий рівень

(Змістовна правильна відповідь — 4 бали.)

Виконайте одне з завдань.

а) Порівняйте світ джунглів і світ людей у повісті-казці Дж. Р . Кіплінга «Мауглі».

б) Складіть закони спілкування учнів свого класу або членів своєї родини.

III. Підбиття підсумків уроку


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: