Мета: перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу теми, а також вміння застосовувати отримані знання, працювати в команді; виховувати почуття колективізму, толерантного ставлення одне до одного. Тип уроку: перевірки та корекції знань. Форма проведення уроку: урок «Поле чудес». ХІД УРОКУ І. Основна частина Поле чудес (особисто-командна гра) У грі бере участь клас у складі 28 чоловік (27 гравців та один помічникведучого). Гравці розділені на 3 команди по 9 чоловік у кожній, відповідно у грі відбуваються 9 попередніх турів, в яких беруть участь по 1 гравцю від команди. Переможці турів (9 чол.) виходять у півфінали (3 гри), переможці півфіналів (3 чол.) — у фінал. У грі використано 13 слів. Завдання учасникам гри а) Відгадай слово (за кожну правильну відповідь — 1 бал). б) Дай йому визначення (за кожну правильну відповідь — 2 бали, гравець може сам дати визначення, а може звернутися до своєї команди, тоді зароблені бали йдуть у залік гравцю, що відповідає, й команді в цілому). У фіналі за правильне визначення — 3 бали. Оцінювання учасників Переможець — 11–12 балів. Два фіналісти — 9–10 балів. Півфіналісти, що не вийшли у фінал, — 7–8 балів. Крім того, гарні оцінки можуть одержати найбільш активні гравці, що не вийшли в наступне коло (наприклад, за правильне визначення понять). Щоб не пропустити жодної правильної відповіді, помічник складає спеціальні облікові картки, де фіксуються бали всієї команди й окремих учасників. Слова, які пропонуються для гри в попередніх турах 1. Землеробство. 2. Археологія. 3. Жертвопринесення. 4. Старійшина. 5. Мотика. 6. Скотарство. 7. Релігія. 8. Ремесло. 9. Святилище. Слова для півфіналу 1. Матріархат — домінуюче становище жінки за часів кам’яного віку, коли родовід вівся за материнською лінією. 2. Кроманьйонці — тип сучасної людини, який виник у період пізньогопалеоліту. 3. Трипілля — селище під Києвом, де археологи вперше розкопали селище древніх людей доби енеоліту. Слово для фіналу Альтаміра — печера в Іспанії, де знайдено кольорові настінні картини, із сюжетами з життя первісних людей епохи пізнього палеоліту. ІІ. Підбиття підсумків та оцінювання ІІІ. Домашнє завдання Написати міні-твір «Чого не вміє сучасна людина порівняно з первісною?
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |