Мета: увести у світ поезії Ду Фу; навчати аналізувати поетичний текст; розвивати образне мислення, уважність; виховувати співчуття, доброту, патріотизм.


Мета: визначити характерні ознаки середньовічної китайської поезії; збагачувати словниковий запас поняттями конфуціанство, даосизм; навчати працювати з текстом критичної статті; аналізувати поетичний твір; розвивати образне мислення, вміння працювати самостійно; виховувати інтерес до східних культур, толерантність.


Мета: ознайомити з особливостями доби Середньовіччя, її хронологічними межами; звернути увагу на характерні ознаки середньовічної літератури; розвивати уміння конспектувати, спілкуватися; виховувати інтерес до Середньовіччя як історичної та культурної доби.


Мета: здійснити контроль знань за вивченою темою; перевірити засвоєння термінів із теорії літератури; розвивати зв’язне мовлення, творчі здібності; виховувати прагнення досягти високого результату.


Мета: проаналізувати прочитані уривки з поеми Овідія; простежити в них мотив перетворення, провести літературні паралелі; розвивати уміння учнів висловлювати свою думку; виховувати прагнення до самовираження, високі моральні якості.


Мета: з’ясувати функцію перетворення в поемі Овідія, простежити мотив перетворення в інших художніх творах;вдосконалювати навички аналізу тексту; розвивати уміння складати опорний конспект; виховувати уміння працювати в групі, з повагою ставитися до думки інших людей.


Мета: зацікавити біографією та творчістю Овідія; працювати над виразним читанням; проаналізувати елегію «Зима на чужині»; розвивати акторські здібності, творче мислення; виховувати любов до батьківщини, здатність до співчуття.


Мета: ознайомити з біографічними відомостями про Горація; продовжити роботу над виразним читанням; провести літературні паралелі; порівняти вірші Горація, Державіна, Пушкіна; розвивати уважність, логічне мислення; виховувати повагу до митців слова.


Мета: продовжити роботу над виразним читанням уривків із поеми «Енеїда»; знаходити приклади спільних елементів у поемах Вергілія та Гомера, вчити переказувати уривки з художнього твору; розвивати уміння вдумливо, уважно читати; виховувати повагу до доблесті, патріотичного служіння державі.


Мета: повідомити про життя та творчість Вергілія, «золоту добу» Октавіана Августа; з’ясувати походження слова меценат; ознайомити з історією створення поеми «Енеїда»; продовжити роботу над виразним читанням; розвивати уважність, уміння виступати із повідомленням; виховувати інтерес до римської літератури.


1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-70 71-73