Мета: перевірити знання, уміння й навички учнів за темою «Усна народна творчість».


Мета: розширити знання дітей про малі форми усної народної творчості; розвивати техніку читання; виховувати любов до рідного краю, бажання більше дізнатися про його історію, культурні традиції.


Мета: ознайомити учнів із легендою як жанром усної народної творчості; збагачувати уявлення про народну пісню; ознайомити з легендою про народного героя, гетьмана України; розвивати навички швидкого, виразного, свідомого читання; виховувати любов до народної пісні, почуття гордості за свій народ.


Мета: ознайомити з суттєвими ознаками притчі; виховувати повагу до народної моралі; збагачувати словниковий запас новими словами; удосконалювати уміння читати за особами, з’ясовувати головну думку, встановлювати взаємозв’язок між нею і заголовком твору; виховувати інтерес і повагу до усної народної творчості.


Мета: розширити й узагальнити знання дітей про види народних казок, які вони читали у початкових класах; ознайомити з ознаками побутової казки; удосконалювати вміння читати діалоги, знаходити в тексті зачин, основну частину і кінцівку; формувати уміння висловлювати моральні оцінні судження, складати характеристику дійових осіб казки; виховувати любов, повагу та інтерес до усної народної творчості.


Мета: дати учням загальні відомості про книгу як історичну пам’ятку людства, як коштовний скарб, в якому сховане джерело мудрості, накопиченої віками; ознайомити з основними історичними етапами створення книги; пробуджувати в учнів бажання пізнавати нове, читаючи книги; виховувати у дітей любов і бережливе ставлення до книги.


Мета: виховувати бажання збирати і берегти книжки; удосконалювати навичку правильного, свідомого читання; вміння виділяти головне, обговорювати прочитане; удосконалювати уміння виразно читати, розвиватиобразне мовлення і мислення; збагачувати знання про духовні надбанняукраїнського народу.


Мета: залучити учнів до визначення мети читання різних книжок; розвивати бібліографічні вміння; збагачувати мовлення учнів літературознавчими термінами; удосконалювати уміння аналізувати текст, виділяти нову інформацію; виховувати любов до книги, бажання читати художню літературу.


Мета: створити емоційний настрій від зустрічі з новим підручником; викликати у дітей інтерес до його читання; розширити знання дітей про види книжок, розвивати вміння орієнтуватися у структурі книжки; розкрити складний шлях створення книжки; збагачувати мовлення книгознавчими термінами; розвивати дослідницькі уміння.


Мета: ознайомити учнів із завданнями нового розділу; розширити знання учнів про види усної народної творчості; прищеплювати увагу, повагу до кожного вимовленого слова, до якості й чистоти мовлення; розвивати уявлення про влучність, красу рідного слова; пробуджувати інтерес дітей до рідного слова.


1-10 11-20 ... 471-480 481-490 491-500 501-510 511-513