Мета: розвивати в учнів спостережливість, допитливість до навколишнього світу; вчити доводити свої міркування, правильно й виразно читативірші; виховувати любов до природи.


Мета: розширити знання дітей про життєвий і творчий шлях Олександра Олеся; розвивати вміння бачити словесні картини, розуміти красу поетичних творів; збагачувати мовлення образними виразами; удосконалювати навички правильного, виразного і свідомого читання; виховувати захоплення красою і мудрістю природи.


Мета: вчити учнів захоплюватись красою природи; розвивати їхню уяву, фантазію, зв’язне мовлення; збагачувати мовлення дітей образними словами і висловами; виховувати любов і бережливе ставлення до природи рідного краю.


Мета: вчити учнів бачити й розуміти прекрасне в природі, в житті, в музиці, поезії; розвивати вміння ділитися своїми враженнями про прочитане, працювати над художніми творами, робити аналіз прочитаного; розширювати світогляд дітей; виховувати почуття любові до рідної природи, прагнення оберігати її.


Мета: ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом А. Малишка; формувати уміння аналізувати віршовані твори; вчити учнів захоплюватися красою природи, розвивати їхню уяву, фантазію, зв’язне мовлення.



Мета: продовжувати вчити учнів читати текст за особами, складати діалог; розвивати швидкість та виразність читання; виховувати бажання читати повчання Святого Письма та виконувати їх.


Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із біблійними легендами; розвивати техніку читання; виховувати характер, уміння передавати своєставлення до прочитаного.


Мета: вчити виразно читати, ділити текст на частини і складати план прочитаного; розвивати уміння працювати над художніми засобами; виховувативіру в легенду про виникнення різних мов на землі.


Мета: дати поняття про Біблію як про Вічну книгу, Святе Письмо для християн; розширити світогляд дітей щодо духовності; виховувати повагу до Святого Письма, бажання вірити у нього, виконувати Божі заповіді.


Мета: дати ширші уявлення про фольклорні джерела; виховувати любов до рідного краю, бажання більше дізнатися про його історію, культурні традиції; розвивати пам’ять, мислення; вдосконалювати техніку читання.


1-10 11-20 ... 461-470 471-480 481-490 491-500 501-510 511-513