Мета: - Дати молодшим школярам поняття «інтонація». - Прослухати і обговорити пісню С.Прокоф´єва «Базіка». - Визначити і зіставити запитальні та стверджувальні інтонації у пісні Д.Кабалевського «Хто чергові?»


Мета: а) дидактична — доповнювати знання дітей про змістовні можливості музики, вчити визначати настрій музичного твору за допомогою виразних характеристик, виражати словесно і в рухах зміст і характер музики, ознайомити з творчістю П.І.Чайковського, закріплювати знання про довгі та короткі тривалості музичних звуків, напрямки мелодії


Мета: 1) формувати пізнавальну компетентність учнів: - продовжувати формувати поняття людина – живий організм; - сформувати поняття органи чуття; - розвивати творчі здібності дітей в роботі над складанням сенканів та «Асоціативних кущів


Мета. Розширити уявлення учнів про їжу, корисну та шкідливу для здоров’я. Вчити їх правильно харчуватися. Розвивати комунікативну та соціальну компетентності, виховувати свідоме відношення до свого здоров’я.


Мета: Закріпити і розширити знання учнів про країну в якій вони живуть – Україну; розвивати пізнавальні інтереси учнів виховувати любов до рідного краю, спадщини предків


Мета: формувати в учнів поняття про природу, місце людини в ній, способи її дослідження.


Мета: навчальна: продовжувати формувати поняття про ліс; ознайомити дітей з листяним деревом – дубом; навчати виділяти істотні ознаки дуба; розвиваюча: розвивати мислення в учнів, активний словник, пам’ять, увагу; корекційна: коригувати зір, слух в учнів при розпізнаванні дерев та звуків лісових мешканців, вміння порівнювати рослини дуба; аналізувати листки та плоди рослини; вміння працювати з картками; виховна: виховувати бережливе ставлення до природи.


Мета та завдання уроку: Поглибити і розширити знання дітей про роль природи, її вплив на людину, про необхідність збереження і охорони природного середовища; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати дбайливе, господарське ставлення до природи, бажання брати участь у посильній природоохоронній роботі.


Мета: - узагальнювати та систематизуватизнання учнів з теми; закріплювати основні поняття і терміни, вміння описувати тварин різної групи, визначати їх істотні ознаки, уявлення о ланцюгах живлення; формувати різностороннє уявлення про світ тварин, про їх значення у природі і цінності для людини


Мета: Ознайомити дітей з природними багатствами України; формувати поняття «заповідник», «заказник», «національний парк». Навчити охороняти природу рідного краю. Розвивати уяву дітей про навколишній світ, пам’ять, мовлення мислення. Збагачувати активний словник учнів.


1-10 11-20 ... 41-50 51-60 61-70 71-80 81-90 ... 501-510 511-513