Мета: розширювати і поглиблювати уявлення про правила ввічливості, дати дітям можливість відчути « чарівну» силу слів ввічливості, сприяти формуванню доброти, делікатності, чуйності; розвивати етичну, естетичну компетентність; виховувати пошану до оточуючих.


Головною метою педагога є формування у дітей в доступних видах роботи перших вмінь планувати свої дії, передбачати їх результат. Вчитель повинен привчити дитину до здійснення задуманого, самостійно дотримуватись певних правил поведінки в суспільстві, збагачувати уяву дітей про оточуюче середовище.


Мета: розповісти учням про їхні права й свободи, визначені Конвенцією про права дитини; навчити правильно реалізовувати свої права; виховувати в учнів поважне ставлення до власної особистості та інших.


Мета. Ознайомити учнів із біографією В. О. Сухомлинського; формувати уявлення про доброту, чуйність і уважність; вчити спостерігати, робити висновки; розвива¬ти діалогічне та монологічне мовлення; виховувати любов до батьків, до рідного краю, до праці.


Тема: Познайомити учнів з поняттям « конфлікт», « конфліктна ситуація », « інци дент»; дати дітям можливість самостійно аналізувати типові життєві ситуації, роз´яс нити правила попередження конфліктів та виходу з них; розвивати вміння етичного самопізнання, самооцінки та самоаналізу; виховувати вміння жити в колективі та чути один одного.



Мета:формувати людські якості: доброту, ввічливість, чуйність,чесність; розвивати уяву, мислення, пам’ять, мовлення, словниковий запас, вміння висловлювати свою думку; виховувати бажання творити добро, приходити на допомогу іншим, співчутливість, порядність.


Мета: формування ключових компетентностей: уміння вчитися – працювати у парі, групі; громадських компетентностей – усвідомлення місця проживання як малої батьківщини; розвивати почуття національної гордості і гідності; виховувати почуття патріотизму.


Для участі у програмі запрошуються від 6 до 10 пар (дитина та її матуся). Місце проведення — актова зала або клас.


Навчально-виховна мета: за допомогою літературних та музичних творів збагатити знання учнів про різноманітні квіти і трави, що найчастіше трапляються в Україні; учити берегти природу; розглянути дикі та культурні квіти, їх символіку; виховувати любов до природи та квітів.


Мета: – розширити знання учнів про процес християнізації Русі та його історичне значення; – розвивати критичне мислення, стимулювати творчі здібності школярів; – виховувати інтерес до історії та культури українського народу, повагу до християнських цінностей, релігійну толерантність, формувати почуття національної гідності.


1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-63