Тема. Розв’язання задач

Мета: навчити учнів розв’язувати задачі, аналізувати фізичний зміст та грамотно їх оформлювати.

Тип уроку: урок формування навичок розв’язання задач.

Обладнання та наочність:картки або збірники із задачами.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань та умінь

Запитання для фронтального опитування

Сформулюйте закон Ома для ділянки електричного кола.
Наведіть формулу для обчислення електричного опору провідника.
Наведіть формулу для обчислення електричної напруги.
Наведіть формулу для обчислення сили струму.
Наведіть формулу для обчислення електричного заряду.

IV. Розв’язання задач

Обчисліть опір спіралі плитки, якщо при напрузі 220В сила струму в ній дорівнює 5А.
Обчисліть силу струму в електричній лампі, якщо через неї за 10 хвилин пройшов електричний заряд 300 Кл.
Провідник довжиною 1 м та площею поперечного перерізу 0,2 мм2 має опір 2,5 Ом. З якого матеріалу виготовлений провідник?
Спіраль виготовлена з ніхромового дроту довжиною 20 м. Знайдіть діаметр дроту, якщо при силі струму 0,6 А напруга на спіралі дорівнює 15 В.
Обчисліть силу струму, яка проходить через мідний дріт довжиною 50 м та площею поперечного перерізу 0, 25 мм2 при напрузі 6,8 В.
Обчисліть масу мідного дроту довжиною 2 км та опором 8,5 Ом.

 

V. Підбиття підсумків уроку

 

VI. Домашнє завдання

Завдання за підручником. Повторити § 11–12.

Завдання за задачником. Розв’язати № 6.57, 6.60.

Додаткове завдання. Знайдіть інформацію про силу струму та напругу у двигунах міського електротранспорту.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: