Після цього уроку учні зможуть:
• називати ключові події періоду повоєнної кризи та революцій;
• показувати на карті нові кордони Туреччини;
• описувати хід революцій у Туреччині, національних рухів у Китаї, Індії й Африці;
• давати власну оцінку діяльності Кемаля. |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати ключові події періоду повоєнної кризи та революцій;
• показувати на карті нові кордони Німеччини, Угорщини;
• описувати хід революції 1918 р. у Німеччині, революцій в Угорщині;
• аналізувати процес встановлення фашистської диктатури Б. Муссоліні в Італії;
• порівнювати характер та наслідки революцій у Росії та Німеччині;
• давати власну оцінку діяльності провідних політичних діячів періоду: Муссоліні, Куна, Люксембург, Лібкнехта, Берта. |
Після цього уроку учні зможуть:
• Називати ключові події періоду повоєнної кризи та революцій;
• показувати на карті зміну кордонів Російської держави після падіння монархії, приходу до влади більшовиків, основні фронти громадянської війни;
• описувати хід російської революції 1917 р.;
• характеризувати період повоєнної кризи та загострення соціальних суперечностей, діяльність Комінтерну щодо розповсюдження «світової пролетарської революції» |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні ознаки та різновиди тоталітаризму;
• характеризувати особливості тоталітарних режимів;
• хронологічно співвідносити події та явища теми. |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати значення реалізації планів Дауеса і Юнга для Європи і США;
• пояснювати механізм розв’язання проблеми репарацій та значення її подолання для стабільності у світі;
• використовувати історичну карту для розкриття кордонів нових незалежних держав Європи;
• узагальнювати значення повоєнного врегулювання міжнародного становища;
• давати характеристику Штреземану;
• хронологічно співвідносити події та явища теми |
Після цього уроку учні зможуть:
• описувати хід Паризької конференції;
• характеризувати головні положення Версальського договору з Німеччиною та договорів з її союзниками у Першій світовій війні; механізм створення, переваги й недоліки Ліги Націй;
• визначати причини розбіжностей між державами-переможницями на Паризькій конференції;
• критично аналізувати рішення Паризької мирної конференції, зокрема статей Версальського договору |
Мета: узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки, виділяти головне і другорядне; працювати з історичними термінами, висловлювати власну точку зору; вчити учнів культури спілкування. |
Після цього уроку учні зможуть:
• визначати причини вступу у війну головних її учасників, зокрема США, виходу Росії з війни;
• показувати на карті основні театри військових дій, військові кампанії та основні битви 1915–1918 рр.;
• робити критичний аналіз завершення та підсумків війни;
• давати характеристику визначних діячів Першої світової війни;
• на основі різних джерел інформації аналізувати та узагальнювати основні втрати внаслідок Першої світової війни;
• хронологічно зіставляти події та явища теми |
Після цього уроку учні зможуть:
• описувати процес створення Троїстого блоку та Антанти;
• характеризувати витоки та природу міжнародних криз та конфліктів
на початку ХХ ст.;
• визначати стратегічні плани противників, причини вступу у війну головних її учасників;
• пояснювати процес гонки озброєнь, посилення мілітаризму, шовіністичної пропаганди, причини, привід s початок Першої свiтової війни;
• показувати на карті основні театри військових дій, військові кампанії та основні битви 1914 р.;
• давати характеристику визначних діячів Першої світової війни |
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті провідні країни Америки на початку ХХ ст.;
• визначати особливості соціально-економічного розвитку провідних країн Латинської Америки на початку ХХ ст.;
• хронологічно зіставляти події та явища теми;
• тлумачити й застосовувати поняття і терміни: «латифундизм». |