Після цього уроку учні зможуть:
• визначати основні ідеї і течії у розвитку культури;
• характеризувати найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей;
• аналізувати нові напрями в культурі. |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати особливості соціально-економічного та політичного розвитку нових незалежних європейських держав: Румунії, Югославії та Болгарії;
• хронологічно співвідносити події та явища теми. |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати особливості соціально-економічного та політичного розвитку нових незалежних європейських держав: Польща, Чехословаччина, Угорщина;
• хронологічно співвідносити події та явища теми. |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події в СРСР;
• показувати на карті кордони СРСР;
• аналізувати утворення СРСР, причини переходу до непу;
• застосовувати та пояснювати поняття і терміни: «неп». |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події в Європі періоду стабілізації 1924–1929 рр.;
• описувати хід створення корпоративної системи;
• характеризувати головні її структурні елементи;
• давати характеристику Муссоліні;
• хронологічно співвідносити події та явища теми. |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати соціально-економічний розвиток країни у 20‑рр.;
• визначати причини розбіжностей між державами-переможницями на Паризькій конференції;
• називати основні внутріполітичні події у Франції в 1924–1929 рр.;
• описувати політику «уряду національного порозуміння» у Франції. |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події у Великій Британії періоду стабілізації 1924–1929 рр.;
• показувати на карті трансформацію Британської колоніальної імперії;
• описувати політику внутрішню політику консервативних і лейбористських урядів у Великій Британії;
• характеризувати загальний страйк гірників 1925–1926 рр. у Великій Британії. |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події в Німеччині періоду стабілізації 1924–1929 рр.;
• показувати на карті Рейнську демілітаризовану зону;
• описувати становлення Веймарської республіки в Німеччині. |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події в США періоду стабілізації 1924–1929 рр.;
• описувати політику «жорстокого індивідуалізму» за президентів- республіканців у США;
• характеризувати добу «процвітання» у США;
• давати власну оцінку політиці ізоляціонізму США; |
Мета: узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки, вміти виділяти головне і другорядне, працювати з історичними термінами, висловлювати власну точку зору; вчити учнів культури спілкування. |