Мета. Виховувати у дітей любов і повагу до матусь та бабусь; вдячність за їх турботи; бажання допомагати, зігрівати рідних своєю ласкою; шанувати. Навчати декламувати вірші, інсценувати, виконувати гуморески, розігрувати сценки; співати теплі і радісні пісні про весну, мам, бабусь, тат; виконувати частівки. Вчити складати вітання і шанобливо вітати рідних та близьких.


Мета:розширити і поглибити поняття дружби; виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати чемне ставлення учнів одне до одного.


Мета: повторити уже відомі дітям правила мовного етикету; познайомити з правилами поведінки під час суперечки, дискусії; розвивати діалогічне мовлення учнів, збагачувати активний словник учнів, розвивати критичне мислення; виховувати уважне, чуйне, ввічливе ставлення до співрозмовника.


Закріпити і розширити знання дітей про рушник, де він використовується, про види рушників. Вчити шанобливо ставитись до вишитих мамою, бабусею рушників. Використовувати набуті знання на заняттях із зображувальної діяльності. Активізувати словник словами: рушник, хрестик, гладь, скриня, оберіг.


На святі присутні батьки дітей. Зала святково прикрашена у національному стилі.На стінах зали висять плакати з прислів’ями: Хліб - усьому голова. Без хліба суха бесіда.


Мета: поглибити знання дітей про свою Батьківщину, про символи України, традиції українського народу, красу і неповторність рідного краю. Продовжити ознайомлення з Конституцією України; розвивати увагу, уяву, мислення, словниковий запас, мовлення, вміння користуватися картою України; виховувати любов до Батьківщини, української мови, бажання примножувати кращі надбання народу, берегти природу.


У класі букет червоних гвоздик на столі, перев’язаний чорними стрічками. На кожній парті – запалена свічка.


Мета: розповісти учням про їхні права й свободи, визначені Конвенцією про права дитини; навчити правильно реалізовувати свої права; виховувати в учнів поважне ставлення до власної особистості та інших.


Мета: закріпити знання дітей про права дитини, проголошені в Декларації. Уточнити, що всі діти – різні, не схожі між собою, але між ними багато спільного і вони мають однакові права. Вчити толерантно ставитись до прав інших людей; розвивати уміння знаходити компромісне рішення; виховувати повагу один до одного.


Сергійко: Друзі, я не знаю, Чи ви помітили, що ми Зовсім дорослими вже стали І самостійними людьми. Ну що ж, пора секрет розкрити: Я влітку вже почав палити!


1-10 11-20 21-30 ... 51-60 61-63