МЕТА: Сприяти формуванню вміння застосовувати загальне правило додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд, удосконаленню обчислювальних навичок, вмінь розв’язувати задачі, розрізняти геометричні тіла. |
Мета уроку: формувати уміння додавати числа частинами; учити учнів самостійно розв’язувати приклади користуючись знаннями, як побудовано натуральний ряд чисел, вмінням користуватись числовим відрізком; вправляти у розв’язанні задач; розвивати логічне мислення, кмітливість, спостережливість; прищеплювати любов до математики; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги. |
Мета: Повторити і закріпити знання учнів про нумерацію трицифрових чисел, вміння
додавати і віднімати круглі числа,
розв’язувати задачі на порівняння, зведення до одиниці;
розвивати логічне мислення, пам’ять. |
Мета: Пояснити, як скласти таблицю множення числа три. Вчити застосовувати її
при розв’язанні прикладів, завдань. Розвивати математичні знання учнів.
Виховувати працелюбність. |
Мета: сформувати поняття про диких та свійських тварин, навчити дітей їх
розпізнавати, познайомити з умовами життя тварин; закріпити таблицю множення і
ділення на 7; навчити учнів малювати тварин, виконати тематичну композицію
„Тварини" |
Мета: вчити учнів письмовому діленню багатоцифрових чисел на трицифрові, коли в частці є нулі; удосконалювати знання і навички учнів у розв’язані задач;
розвивати обчислювальні навички, логічні мислення, кругозір учнів, уяву, спостережливість, раціональність думки;
виховувати інтерес до математики , охайність в записах, бережливе ставлення до природи. |
Мета: формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого доданка; вчити обґрунтовувати вибір дії для розв’язування задачі; за допомогою різних вправ закріплювати знання учнями таблиць додавання і віднімання чисел;
розвивати обчислювальні навички та логічне мислення учнів;
виховувати інтерес до математики та наполегливість в роботі. |
Мета уроку:
Навчальна: надати поняття множини, ознайомити з основними операціями над множинами.
Розвиваюча: створити умови для розвитку у учнів вмінь ставити проблеми й пропонувати шляху їхнього рішення; сприяти швидкій актуалізації й практичному застосуванню набутих знань, умінь і способів дій у різних ситуаціях; сприяти розвитку самоконтролю та взаємоконтролю. |
Мета. Удосконалювати уміння учнів розв’язувати задачі на зведення до одиниці. Закріплювати знання учнями таблиці множення числа 8. Виробляти уміння розпізнавати многокутники серед інших фігур. Поглибити знання учнів про кругообіг води у природі. Розвивати мислення, пам’ять, увагу, пізнавальний інтерес. |
Мета: вправляти учнів у лічбі в межах другої сотні, у розкладанні чисел на розрядні доданки; ознайомити учнів з утворенням числа 200 та інших розрядних трицифрових чисел. |