МЕТА. Дати учням поняття про стійкі і нестійкі ступені звукоряду. Розучити слова нової пісні одночасно із мелодією і рухами. Розвивати творчість та ініціативу учнів, прищеплювати і виховувати любов до музики. |
Вчитель: Дорогі, кохані діти,
Хочу я вас запросити
В царство Музики величне,
Незвичайне фантастичне. |
Заняття проходить без супроводу фортепіано чи іншого інструменту |
Мета:
- Дати молодшим школярам поняття «інтонація».
- Прослухати і обговорити пісню С.Прокоф´єва «Базіка».
- Визначити і зіставити запитальні та стверджувальні інтонації у пісні Д.Кабалевського «Хто чергові?» |
Мета:
а) дидактична — доповнювати знання дітей про змістовні можливості музики, вчити визначати настрій музичного твору за допомогою виразних характеристик, виражати словесно і в рухах зміст і характер музики, ознайомити з творчістю П.І.Чайковського, закріплювати знання про довгі та короткі тривалості музичних звуків, напрямки мелодії |
Мета уроку: збагачувати слухацький досвід першокласників, дати поняття «виконавець», «вокальна та інструментальна музика», «хор», «оркестр». Познайомити з варіантами виконання музичних творів. Розвивати музичний слух, образне мислення. Виховувати інтерес до класичної музики. |
Мета уроку: познайомити учнів з різновидами музичних звуків, дати поняття «ритм». Розвивати співацькі навички, почуття ритму, творчі здібності школярів. Підтримувати бажання брати участь у колективній творчості. |
Мета уроку: збагачувати музичний досвід учнів. Розвивати емоційно-образне мислення, звуковисотний слух, почуття ритму. Виховувати любов до музики, до природи. |
Мета уроку: ввести учнів у світ музики. Пояснити правила співу та слухання музики, познайомити з основними поняттями, позначками щодо графічного зображення мелодії. Розвивати емоційну сферу учнів, музичний слух. Викликати зацікавленість різними видами музичної діяльності. |