Мета уроку: збагачувати музичний досвід учнів. Розвивати емоційно-образне мислення, звуковисотний слух, почуття ритму. Виховувати любов до музики, до природи. Очікувані результати: учні пояснюють різницю між музичними і шумовими звуками, визначають напрямок руху мелодії за графічним записом і показують його рукою, набувають навичок елементарного музикування, виразно співають, ритмічно рухаються під музику, висловлюють свої враження про музику. Обладнання: Тип уроку: урок поглиблення теми, засвоєння нових знань. Домінанти уроку: — музичні та шумові звуки; — мелодія — основа, душа музики. § 1. Організаційний етап 1.1. Вхід до класу під музику. 1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _____, кількість присутніх на уроці _____, відсутніх _____. 1.3. Перевірка готовності учнів до уроку. 1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку. § 2. Орієнтовний план уроку 2.1. Вхід до класу під звучання пісні Н. Май «Перший дзвоник» (або «Дзвенять дзвінки» Б. Фільц). 2.2. Музичне привітання «Доброго дня!» 2.3. Розспівування. Поспівки «У школу», «Стоїмо на місці», «Ми крокуєм вгору», «Ми крокуєм вниз». 2.4. Продовження роботи над «Піснею про школу» М. Дремлюги (або «Ми йдемо сьогодні в клас» М. Дремлюги). 2.5. Гра «Прогулянка до лісу». Відтворення шумових звуків. 2.6. Ознайомлення з музичною грою «Ми у лісі були» на музику Б. Фільц. Ритмічні рухи під музику. 2.7. Слухання пісень В. Подвали «Музичні загадки» («Білка, «Дятел», «Їжачок»). 2.8. Узагальнення матеріалу уроку. 2.9. Н. Май «Перший дзвоник» (або на розсуд учителя). § 3. Актуалізація опорних знань 3.1. Музичне привітання. 3.2. Розспівування. 3.3. Повторення матеріалу попереднього уроку. 3.4. Продовження роботи над «Піснею про школу» (муз. М. Дремлюги). § 4. Мотивація навчальної діяльності 4.1. Повідомлення теми уроку. 4.2. Мотиваційна бесіда: музика — мистецтво звуків. На уроці ми з’ясуємо, що таке музичні і шумові звуки, щоб не плутати ці поняття; визначимо, що мелодія є основою музики, і роль музичного супроводу. Знайомство з особливостями музики допоможе краще розуміти її мову, характер і зміст музичних творів. § 5. Етап засвоєння нових знань 5.1. Поспівки. Визначення напрямку руху мелодії. Порада вчителю. Використання роздаткового матеріалу з гри «Музичне лото» («Напрямок руху мелодії»). 5.2. Співрозмова з учнями: музичні та шумові звуки. 5.3. Гра «Прогулянка до лісу». Відтворення шумових звуків. 5.4. Пісня-гра «Ми у лісі були» (муз. Б. Фільц). 5.5. Слухання пісень В. Подвали «Музичні загадки». § 6. Узагальнення та закріплення знань 6.1. Що нового дізналися учні про музику? 6.2. Чим відрізняються музичні та шумові звуки, де їх можна почути? 6.3. Які музичні твори прозвучали на уроці? 6.4. Чим вони запам’яталися і сподобалися учням? 6.5. За бажанням — завдання в «Робочому зошиті з музичного мистецтва». § 7. Підбиття підсумків уроку Світ сповнений звуками, але не всі вони є музичними. Музика — мистецтво звуків, що є її мовою. З музичних звуків складаються чарівні мелодії, великі музичні твори. Ми вчимося розуміти мову музики. § 8. Домашнє завдання Слухати музику.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |