Мета: Дати поняття про погані звички і про їх наслідки, розвивати бажання не вживати їх, а якщо вони виникли, то позбутися; виховувати культуру поведінки , старанне ставлення й дбайливе ставлення до свого здоров’я. |
1.Вступ. Мозковий штурм «Мій дім – це…»
2. Правила. Намалювати правила, якими будемо користуватися на уроці. |
Мета. Продовжити формувати правила безпечної поведінки дітей вдома за
відсутності дорослих. Навчати аналізувати ситуації, що можуть
стати загрозою безпечного життя в домашніх умовах; об’єктивно
реагувати на пропозиції незнайомців, розсудливо діяти в складних
ситуаціях. |
Для того, щоб відстань короткою стала,
Для того, щоб швидкість здолати і час,
До нашої ери ще люди подбали,
І винайшли колесо кругле для нас. |
Складання правил роботи.
* Уміти слухати один одного.
* Говорити повинен хтось один.
* Хочеш висловитися - підніми руку.
* Поважно ставитися до всіх учнів без винятку.
* Говорити по суті. |
Мета: формування почуття особистої гідності, впевненості у собі; розвиток навичок спілкування, співробітництва та взаємодопомоги, ввічливості, ініціативності; формування вмінь дітей співпрацювати у групах, узгоджувати свої дії з діями інших гравців; викликання позитивного емоційного стану, радісних переживань, задоволення від виконання ігрових правил. |
Мета. Ознайомити учнів з дією сонячних променів на організм
людини, з небезпекою сонячних опіків та ударів. Пояснити
дітям, чому неможна перегріватися. Вивчити способи
запобігання перегріванню і методи надання першої
допомоги при перегріванні. Виховувати спостережливість,
почуття прекрасного, шанобливе ставлення до людей. |
Стрімке оновлення життя нікого не залишає байдужим. За будь – яких часів і обставин людське серце з радістю вбирає в себе красу навколишнього світу, адже природа віками стверджує свою найголовнішу мудрість: ніщо у світі не переважить ціни життя. А « Якщо ви хочете, щоб життя усміхнулось вам, подаруйте йому спочатку свій чудовий настрій. » ( Б. Спіноза ) |
Мета Ознайомити учнів із поняттям « гігієна школяра», із призначенням предметів особистої гігієни; вчити учнів використовувати предмети особистої гігієни у повсякденному житті; формувати і розвивати культурно-гігієнічні навички під час догляду за порожниною рота, носом, очима, руками та волоссям;розвивати мовлення, мислення; виховувати охайність, акуратність. |
Мета:
• ознайомити учнів зі складовими компонентами їжі, з поняттям про корисну їжу і її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров’я дорослих і дітей, з основами культури харчування, з тра¬диціями харчування; |