Мета: продовжувати знайомити учнів із природними чинниками, що сприяють зміцненню здоров’я: сонце, повітря, вода; формувати в учнів уміння використовувати природно-кліматичні чинники для загартовування організмута надавати першу допомогу при сонячних опіках; виховувати почуття відповідальності за своє здоров’я.


Мета: ознайомити учнів з природними чинниками, що сприяють зміцненню здоров’я: сонце, повітря, вода; формувати в учнів уміння використовувати природно-кліматичні чинники для загартовування організму; розвивати бажання виконувати правила загартовування; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем.


Мета: ознайомити учнів зі шляхами поширення інфекції та способами захисту від інфекційних захворювань; формувати у школярів уявлення про корисні та шкідливі мікроби; розвивати санітарно-гігієнічні навички у дітей; виховувати відчуття гармонії з навколишнім середовищем.


Мета: ознайомити учнів із режимом харчування; розкрити взаємозв’язок між кількістю вживання їжі та власними потребами в ній; поглибити знання школярів про групи їжі; формувати культурно-гігєнічні навички поведінки; виховувати культуру харчування, поведінки за столом.


Мета: ознайомити учнів з ознаками втомленої людини, із тим, що викликає втому; формувати у школярів уявлення про працездатність людини; розкрити значення активного відпочинку для здоров’я; формувати культуру здорового способу життя; виховувати бажання самовдосконалюватися, постійно працювати над собою.


Мета: формувати в учнів уявлення про здоровий спосіб життя; актуалізувати знання щодо впливів на здоров’я; ознайомити дітей з комплексом ранкової зарядки № 1; формувати навички дотримання режиму дня; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем та оточуючими.


1-10 11-20 21-30 31-36