Мета: сформувати в учнів уявлення про утворення, будову та значення плодів; познайомити з класифікацією плодів; розвивати вміння і навички розпізнавати різні типи плодів; продовжувати екологічне та естетичне виховання. Корекція: дрібної моторики, сенсорних дій обстежувального характеру, опанування способів порівняння, розвитку пізнавальних інтересів |
Мета уроку: розширення в учнів поняття про різноманіття рослинного світу, що поряд із зеленими й безхлорофільними рослинами включає гетеротрофні рослини, представлені не тільки бактеріями, але й великою групою грибів. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними представниками родини Лілійні, їхніми характерними ознаками, розмаїтістю й використанням людиною. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними представникамиродини Злаки, їхніми характерними ознаками, розмаїтістю й використанням людиною. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними представниками родин Пасльонові й Айстрові, їх характерними ознаками, розмаїтістю й використанням людиною. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними представниками родин Розоцвіті, Капустяні й Бобові, їх характерними ознаками, розмаїтістю й використанням людиною. |
Цілі уроку: на прикладі групи квіткових рослин вивчити поняття про таксономічні категорії — види, роди, родини, класи; показати більш близьке й віддалене споріднення між рослинами, їх біологічні особливості й народногосподарське значення. |
Цілі уроку: дати загальну характеристику відділу Покритонасінні; розглянути життєвий цикл покритонасінних. |
Цілі уроку: ознайомити учнів з особливостями будови й розмноження хвойних на прикладі сосни звичайної; порівняти її життєвий цикл із раніше вивченими групами. |
Мета уроку: ознайомити учнів з розмаїтістю голонасінних, їх значенням у природі й житті людини. |