Мета: поглибити і систематизувати знання учнів про долю Кафки, з ясувати біографічне підґрунтя його творчості , розкрити причини трагічного світосприйняття; допомогти учням зрозуміти особливості метафоричного світобачення, втіленого автором у творі, роль образів-символів у його створенні; розвивати навички аналізу художнього тексту, вміння конспектувати бесіду; удосконалювати навички ораторського мистецтва, вміння аналізувати, висловлювати та аргументувати власні думки; виховувати гуманність, співчуття та милосердя. |
Мета: проаналізувати в єдності зміст та форму повісті "Старий і море"; розкрити філософсько-символічний сенс сюжету; поглибити поняття про підтекст, повість-притчу; розвивати вміння визначати жанр твору-притчі, робити висновки, узагальнення, добирати цитати до образу, складати опорно-логічну схему твору; виховувати почуття гуманізму, формувати філософський підхід до життя. |
Мета: поглибити, знання учнів про модерністську літературу, з'ясувати особливості есе «Джакомо Джойс», специфічність твору «Улісс», розглянути твір в єдності змісту і форми; розвивати вміння виявляти характерні риси модернізму у творах, зіставляти літературні явища; виховувати високі моральні якості. |
Навчальні цілі:
• організувати діяльність учнів з узагальнення і систематизації знань у рамках теми: «Художній світ роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита»;
• створити умови для засвоєння фундаментальних філософських ідей, зокрема про межі між істиною і брехнею, добром і злом, вірою і безвір'ям |
Програмовано бажані висновки: судили невтомну в роботі сільську трудівницю Ганну, що під старість не змогла через хворобу виробити мінімуму трудоднів. Але спогади Ганни сприймаються як низка переконливих свідчень злочинності комуністичної влади, і на основі цих кримінальних матеріалів читач услід за письменником сам вершить інший — справедливий — суд над усім тоталітарним режимом недавніх часів пріснопам'ятних. |
Примітка: у дужках подаємо нотатки про те, до яких висновків бажано спонукати учнів. |
Мета:
- активізувати знання учнів про паркову культуру Європи та її особливості;
- ознайомити учнів з особливостями паркової культури Японії. |
Мета:
- активізувати знання учнів про ландшафтну архітектуру та паркову культуру її види;
- ознайомити учнів з парковою культурою Європи. |
Мета:
- активізувати та узагальнити знання учнів про декоративно-прикладне мистецтво Далекого Сходу його види, техніки, та особливості;
- дати уявлення про декоративно-прикладне мистецтво Африки. |
Мета:
- ознайомити з особливостями декоративно-прикладного мистецтва Близького Сходу;
- порівняти на прикладах мистецьких творів особливості декоративно-прикладного мистецтва Близького та Далекого Сходу. |