Природні чинники здоров’я - 2

Мета: продовжувати знайомити учнів із природними чинниками, що сприяють зміцненню здоров’я: сонце, повітря, вода; формувати в учнів уміння використовувати природно-кліматичні чинники для загартовування організмута надавати першу допомогу при сонячних опіках; виховувати почуття відповідальності за своє здоров’я.

Очікувані результати: учні повинні знати про вплив природних чинників на здоров’я; учні повинні вміти застосовувати правила загартовування, надавати першу допомогу при сонячних опіках.

Обладнання і матеріали: підручник, робочий зошит, сюжетні малюнки, плакати.

Тип уроку: засвоєння навичок та вмінь.

1. Організаційний момент

2. Перевірка виконання домашнього завдання

2.1.  Індивідуальне опитування. Робота з картками.

2.2.  Гра-опитування «Ланцюжок».

Учні готують запитання один до одного з вивченої теми, потім ставлять запитання по черзі («ланцюжком»).

3. Актуалізація опорних знань учнів

Бесіда.

— Які природні чинники впливають на здоров’я людини?

— Чи можна поділити їх на корисні та шкідливі?

— Які правила загартовування ви застосовуєте в житті?

4. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку

Мотиваційна бесіда.

— Чи чули ви, що людей, які загартовуються холодною водою, називають «моржами»? Як ви гадаєте, чому?

— Чи загартовуються ваші батьки? Яким чином?

5. Узагальнення та систематизація знань

5.1.  Робота з підручником (с. 27—29).

а) Розгляд та аналіз малюнків.

б) Читання й обговорення тексту підручника.

в) Відповіді на запитання.

5.2.  Робота в зошиті.

5.3.  Оздоровча хвилинка.

6. Закріплення вивченого матеріалу

6.1.  Робота в парах. Гра «Збери та поясни».

Мета: навчати дітей робити вибір та пояснювати його.

— З’єднайте частини прислів’їв. Поясніть їхній зміст.

(Слова записані на дошці.)

Здорові діти —                          для хвороби біда.

Держи голову в холоді,            щасливі батьки.

Чиста вода —                            а ноги — в теплі.

Висновок: Обов’язок людини — берегти своє здоров’я.

6.2.  Гра «Так чи ні».

Мета: навчати учнів складати та ставити запитання, аналізувати відповіді.

Учитель загадує слово, а діти мають його відгадати. Для цього вони ставлять запитання, на які вчитель відповідає тільки словами «так» або «ні». Потім загадує слово один із учнів.

— Я загадую природний чинник, який сприяє загартовуванню організму, а ви спробуйте його відгадати.

Висновок: Природні чинники зберігають здоров’я, але інколи завдають шкоди. Будьте обережними!

6.3.  Робота в групах. Складання правил загартовування за допомогою повітря.

Висновок:           

•   Улітку тримай вікна відчиненими.

•   Узимку регулярно провітрюй квартиру.

•   Спи з відкритою кватиркою.

•   Роби вологе прибирання.

•   Під час перерв необхідно провітрювати класну кімнату.

•   Менше користуйся аерозолями.

6.4.  Бесіда.

— Як до організму можуть потрапити шкідливі речовини?

— Які шкідливі речовини можуть потрапити до організму людини під час дихання? (Пил, речовини від аерозолей, тютюновий дим тощо)

— Як впливає на організм тютюновий дим?

6.5.  Робота в парах. Гра «Перша допомога».

Мета: навчати учнів надавати першу допомогу при сонячних опіках.

— Як надати першу допомогу при сонячних опіках?

Учні демонструють свої знання.

Висновок: Кожна людина повинна знати, як надати першу допомогу потерпілому.

6.6.  Розповідь шкільного лікаря про небезпечність сонячних опіків і правила надання першої допомоги.

7. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна гра «Мікрофон».

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про природні чинники, які впливають на здоров’я людини.

— Які природні фактори впливають на здоров’я людини?

— Чи можуть вони бути шкідливими?

— Які правила загартовування ви знаєте?

— Як ви загартовуєтесь за допомогою повітря? води? сонця?

Висновок: Природні чинники потрібно використовувати в міру.

8. Домашнє завдання


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: