Ти – особливий

Мета: формування почуття особистої гідності, впевненості у собі; розвиток навичок спілкування, співробітництва та взаємодопомоги, ввічливості, ініціативності; формування вмінь дітей співпрацювати у групах, узгоджувати свої дії з діями інших гравців; викликання позитивного емоційного стану, радісних переживань, задоволення від виконання ігрових правил.

Обладнання: «Чарівна скринька», дзеркальце, картки для роботи в групах, «чарівний мікрофон»,Декларація прав дитини, портрет Володимира Мономаха,літери для складання слів.

Хід уроку

1.Організація класу.

2.Мотивація діяльності на уроці.

1. Постановка проблеми.

- Покажіть, як ви вмієте працювати разом. Обговоріть в групах та

визначте своє ставлення до запитання:

«Хто найважливіша людина на Землі?»

У вас може бути не одна, а декілька відповідей. Даю вам 1 хвилину для обговорення.

2.Вирішення проблеми.

Я почула багато відповідей. І мені важко визначити, яка з них найточніша, бо всі вони правильні. Вирішити цю проблему нам допоможе « Чарівна скриня». Ось вона. Зараз кожен, кого я викликатиму, загляне у скриньку і побачить найважливішу людину на Землі.

Тільки домовимось: бажаючі піднімають мовчки руки, не встаючи з місця. Це буде одним з правил нашої гри. Поки всі по черзі не заглянуть туди, не можна розкривати «секрет».

Так хто ж найважливіша людина на Землі? ( Я, я, я, я....)

А якщо скласти всі відповіді, отримаємо ось таку формулу. Прочитаємо її разом!

Я+ТИ=МИ

Ось ми і дізналися, що найважливішою людиною на Землі може бути кожен

3.Повідомлення теми уроку

Ти знаєш, що ти Людина,

Ти знаєш про це чи ні?

Усмішка твоя єдина,

Очі твої одні...

Тема нашого уроку « Ти –особливий».

4.Робота над темою уроку

Розповідь вчителя. Усі люди народжуються вільними і рівними.

Усі мають однакові права та гідність.

Усі наділені розумом і мають ставитись одне до

одного, як брати і сестри.

Усі діти при народженні схожі.Вони однаково нічого не вміють робити самостійно.Коли дитина підростає , вона вчиться говорити , ходити. Та віс навчаються і виявляють свої вміння по-своєму. Тому кожна дитина не така , як інші. Ось і ти – особливий. У кожного є свої уподобання , улюблені справи.Ти маєш свій характер не такий , як усі.

Ігрова діяльність учнів. Робота у групах.

1.Розшифруйте, будь ласка , слова.

т Ж и я т (життя)

а р у ь л т у К (культура)

в н я о н х а В и (виховання)

Спробуйте скласти речення з цима словами, пов'язавши їх з темою сьогоднішнього заняття.

( Справжня людина повинна прожити достойне життя. Кожна людина повинна бути культурною та вихованою.)

Здавна в різних країнах світу встановлювалися певні правила , норми, вимоги до поведінки людини в певних умовах. Імператори і філософи, королі і поети, вожді племен, актори виголошували, оспівували моральну, етичну поведінку і карали, висміювали за порушення писаних правил поведінки.

Ще за часів Київської Русі в «Поученії синам» Володимира Мономаха було закладено такі етичні норми, як добро, працелюбність, чемне ставлення до старших, сміливість. Ніжність, рішучість, сором'язливість, віра. З такими якостями хотів бачити своїх синів Володимир Мономах.

А зараз хором прочитаємо речення, складене з окремих літер. А як кожен з вас розуміє вислів «бачити людину»? Бажаючі висловити свою думку піднімайте руку, давайте відповідь голосно й чітко у Чарівний мікрофон. (знати людину, розуміти людину, співчувати людині, приходити на допомогу у скрутну годину, розуміти внутрішній стан людини, розуміти людину серцем, розуміти людину по очах; знати, що хоче людина у даний час, вміти спілкуватись, вміти слухати людину й поважати її думки.)

Молодці, дякую за ваші відповіді.

4.Фізкультхвилинка. Гра-вірш «Добре те, що сонце світить!»

Добре те, що сонце світить!

Добре те, що вітер віє!

Добре, що зелений ліс

Разом з нами ріс і ріс!

Добре те, що в нашій річці,

Синя, не брудна вода!

І мене матуся рідна

Після школи зустріча.

Добре гратися надворі,

Добре вчитися у школі,

Книжку відкривать нову!

Добре те, що я живу!

Робота з підручником.

Зачитуємо текст у підручнику.Розглядаємо малюнки.

Проблемна ситуація.Робота в парах.

А зараз спробуємо визначити чим саме особливі саме ви.Що відрізняє вас від інших діток?Попрацюйте в парах , і з допомогою свого сусіда по парті , дайте відповідь на запитання.

Робота в зошиті .

Заповнюємо табличку у зошиті , визначаємо чим особливий я та мій сусід по парті.Знаходимо спільні та відмінні риси.

5.Підсумок уроку.

Встаньте всі в коло, а один у центр. Другий підходить до того хто в центрі, потискує руку та каже : «Спасибі за чудовий день». Обидва залишаються у центрі, тримаясь за руки. Потім підходить третій учень, бере за вільну руку першого чи другого, потискує її та каже: «Спасибі за чудовий день». Таким чином група в центрі постійно збільшується, всі тримаються за руки. Коли підходить останній, замикається коло і всі мовчки міцно стискають три рази руки.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: