Мета уроку: Навчальна: надати поняття множини, ознайомити з основними операціями над множинами. Розвиваюча: створити умови для розвитку у учнів вмінь ставити проблеми й пропонувати шляху їхнього рішення; сприяти швидкій актуалізації й практичному застосуванню набутих знань, умінь і способів дій у різних ситуаціях; сприяти розвитку самоконтролю та взаємоконтролю. Виховна: сприяти розвитку почуття відповідальності за діяльність колективу й у колективі; сприяти розвитку колективного спілкування; сприяти розвитку учнів інтересу до математики. Тип уроку: вивчення нового матеріалу Підручник: М. І. Шкіль, З. І. Слепкань, О. С. Дубинчук. «Алгебра та початки аналізу» Обладнання: мультимедійний проектор, екран.
Структура уроку
Хід уроку
Викладач вітає учнів, перевіряє готовність до уроку. Повідомляє тему та мету уроку.
Доповідь учня по темі «Из жизни Леонарда Эйлера» Паралельно с доповіддю учня на екрані демонструється фотографії з життя великого математика Створення проблемної ситуації при повторній постановці теми, цілей і завдань уроку. Презентація окремих праць та робіт Леонарда Ейлера на екрані з коментарями та поясненнями викладача, які дозволяють дану проблему.
Викладач викладає матеріал на екрані. Учні роблять записи в зошиті.
До дошки викликаються учні, яким пропонується вирішити кілька завдань. Інші учні вирішують завдання самостійно. Після рішення учні перевіряють правильність рішення на дошці, у своїх зошитах і звіряються з правильним рішення на екрані.
На екрані проектується умова домашнього завдання.
Викладач відповідає на питання учнів. Виставляє оцінки з мотивацією. Автор: Шульга Р. С.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |