Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті провідні країни Азії на початку ХХ ст.;
• визначати особливості соціально-економічного розвитку Японії, Індії, Китаю на початку ХХ ст.;
• порівнювати державний устрій та особливості політичного життя цих країн;
• хронологічно зіставляти події та явища теми;
• тлумачити й застосовувати поняття і терміни: «імперіалізм»,
«нація», «національний рух», «традиційне суспільство». |
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті провідні країни Європи на початку ХХ ст.;
• визначати особливості соціально-економічного розвитку провідних країн світу (США, Великої Британії, Німеччини, Франції, Росії та Австро-Угорщини) на початку ХХ ст.;
• порівнювати державний устрій та особливості політичного життя розвинених країн;
• хронологічно зіставляти події та явища теми. |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати основні цінності та здобутки людства на початку XX ст.;
• описувати становище у світі на початку ХХ ст.;
• складати «демографічний портрет» людства. |