Мета: повторити й узагальнити знання учнів; виявити рівень їх знань із метою контролю та корекції; розвивати пам’ять, зв’язне мовлення, образне та логічне мислення, уміння висловлювати свої думки, обґрунтовувати їх прикладами з текстів; виховувати найкращі людські якості. Обладнання: тестові завдання. Т ип уроку: контролю та корекції знань, умінь і навичок учнів. ХІД УРОКУ І. Оголошення теми й мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів ІІ. Контроль і корекція знань, умінь і навичок 1. Інструктаж до виконання тестових завдань 2. Виконання контрольної роботи (виконуються всі завдання) ТЕСТИ Варіант І Початковий і середній рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал) 1. Чума в однойменному романі А. Камю — це символ: а) хвороби; б) фашизму; в) стихійного лиха; г) усесвітнього зла. 2. Сантьяго з повісті-притчі Е. Хемінгуея «Старий і море» після пригоди снилися: а) леви; б) дружина; в) велика риба; г) гарний корабель. 3. Позначте, хто в повісті Кавабата Ясунарі є втіленням потворного в зовнішньому й у внутрішньому світі: а) Юкіко; б) Фуміко; в) Тікако; г) пані Оота. 4. Продовжте речення. «Екзистенціалізм — це …». Достатній рівень (Кожна правильна відповідь — 2 бали) 1. Розкрийте значення образу лікаря Ріє з роману А. Камю «Чума». 2. Опишіть філософію тядо і роль чайної церемонії у творі Кавабата Ясунарі «Тисяча журавлів». Високий рівень (Максимально — 4 бали) Напишіть твір на одну з тем (за вивченими творами та власними спостереженнями). 1) «Трагічне безсилля людини та її нездоланність»; 2) «Журавлі, яких людина шукає все життя». Варіант ІІ Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал) 1. Чому Ріє, герой роману А. Камю «Чума», уважав, що «будь-яка радість — під загрозою»? а) Людина не може перемогти всесвітнє зло; б) бо чума забрала його найкращих друзів та однодумців; в) бацили чуми ніколи не щезають; г) людину постійно мучитимуть страхи пережитого. 2. Яку велику рибу піймав Сантьяго з повісті Е. Хемінгуея «Старий і море»? а) Акулу; б) марліна; в) сардину; г) тунця. 3. Що в японській культурі втілює надію, добробут, мрію? а) Тядо; б) «бусідо»; в) журавель; г) фуросікі. 4. Продовжте речення. «Стоїцизм — це…» Достатній рівень (Кожна правильна відповідь — 2 бали) 1. Розкрийте образ Сантьяго з повісті Е. Хемінгуея «Старий і море». 2. З’ясуйте риси національного колориту в повісті Кавабата Ясунарі «Тисяча журавлів». Високий рівень (Максимально — 4 бали) Напишіть твір на одну з тем. 1) «Людина і природа у творах Е. Хемінгуея та Кавабата Ясунарі»; 2) «Боротьба зі злом — "справа всіх”, "необхідно боротися в той чи інший спосіб і нізащо не падати навколішки”» (А. Камю). ІІІ. Підсумки уроку ІV. Домашнє завдання Індивідуальне завдання: підготувати повідомлення про Колумбію XX ст.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |